מרכז שירות מונזה מציג: "נותנים גז" לעתיד

בקרוב יחגגו במרכז השירות מונזה בעפולה שני עשורים של פעילות משגשגת. כחלק מההתפתחות הבלתי נמנעת, המרכז מרחיב את שירותיו והוא יכלול כבר בקרוב תחנת תדלוק בגז, מוסך שירות מתקדם של חברת "בוש" העולמית שיתפרש על 4 דונם ויעניק שירותים לכל סוגי הרכבים, חנות נוחות ועוד. מטרת העל: לדאוג שהלקוחות יקבלו את כל השירותים במקום אחד!

כשמדברים בעפולה ובאזור העמק על רכבי "סיטרואן" ו"פיג'ו", האסוציאציה הראשונה שעולה באופן טבעי היא "מרכז שירות ומכירה מונזה". במשך כמעט שני עשורים של פעילות הפך המרכז הממוקם באזור התעשייה בעפולה, למוקד מזמין עבור אותם כל בעלי הרכבים שגם רכשו את רכביהם ב"מונזה", בהמשך טיפלו בהם במוסך המורשה ולעיתים תכופות ביצעו עסקאות "טרייד אין" אטרקטיביות. שילוב מנצח של מקצועיות, שירות ואדיבות יוצאת דופן, זמינות וכדאיות כלכלית בתהליך הרכישה, מיצבו את המרכז בשורה הראשונה של מרכזי השירות בעמקים בכלל ובצפון בפרט.

• שני עשורים של פעילות משגשגת

מלבד שירותי הרכב והמכונאות ניתנים במרכז שירותים של בדיקת רכבים לפני קנייה, פנצ'רייה, הסבות רכבים לגז, טרייד אין לרכבים ועוד. למרכז אלפי לקוחות מרוצים, בהם לקוחות פרטיים, גופים ועסקים שמהווים הלכה למעשה את כרטיס הביקור הטוב ביותר עבור "מונזה". בימים אלה, בעת שמרכז מונזה סוגר אוטוטו שני עשורים של פעילות משגשגת, מנהלי המרכז מרחיבים את השירותים המוענקים ללקוחות.
בשלב ראשוני, מתבצעות בחודשים האחרונים עבודות רחבות היקף להקמת מרכז שירות מתקדם לכל סוגי הרכבים תחת המותג הגרמני עתיר המוניטין- "בוש". המרכז החדש יתפרש על 4 דונם והוא יפעל בשיטת One StopShop, (קבלת כל השירותים הנלווים של אותו התוצר).

תחנת התדלוק החדשה במרכז השירות מונזה
תחנת התדלוק החדשה במרכז השירות מונזה

לצד המרכז, החלה לפעול במרכז תחנת תדלוק בגז של חברת הדלק "דור אלון גז". טרנד ההסבה לגז תופס תאוצה והוא מאפשר לנסוע כ-400 קילומטרים לערך, תמורת 100 שקלים לטובת תדלוק הגז. זהו סכום הקטן בהרבה מהנדרש בעת תדלוק בדלק או סולר. במרכז מונזה מבצעים את תהליך ההסבה ביום אחד, בתהליך מקצועי ובטוח כשמיכלי הגז מותקנים במקום בו מוצב גלגל הספייר של הרכב. במרכז אגב גם נמכרים רכבים המונעים בגז.

• המרכז החדש יכלול חנות נוחות לנהגים

תחנת התדלוק תיתן שירותים לנהגים לאורך מרבית שעות היממה ובקרוב היא גם תפעל במתכונת 24/7. ההסבה מתאימה כמעט לכלל הרכבים הנוסעים בכבישים ומומלצת בעיקר לרכבים אמריקאיים הידועים כזוללי דלק וכן למורי נהיגה וסוכני נסיעות שמבלים שעות ארוכות על הכבישים וגומעים מרחקים וליטרים רבים של דלק מדי יום ביומו.
במסגרת הפעילות של המרכז החדש של "בוש" ותחנת התדלוק, תחל לפעול גם חנות נוחות חדשה שבה יימכרו פריטים רבים עבור הנהגים, לקוחות המרכז ועוברי אורח מזדמנים. במרכז מונזה מבטיחים להתחדש גם בשנים הבאות, במטרה להעניק ללקוחות שלהם את השירות האופטימאלי, והכי חשוב, הכול במקום אחד.