מריחים ליגת העל: הפועל עפולה הביסה 0:3 את כפר סבא

זה כבר לא צחוק: הקבוצה הלוהטת מבירת העמק רשמה ניצחון 5 רצוף בליגה אחרי שהביסה בחוץ את הפועל כפר סבא והשתוותה לירוקים עם 37 נק'. אליאור סיידר ויובל שאוט (צמד) כבשו לעפולה. ששי יעקב: "אם נעלה ליגה אז בטח שלא נכעס על השחקנים"

הפועל עפולה מריחה את ליגת העל: הקבוצה הלוהטת של אופיר חיים ממשיכה בעונה החלומית שלה, והערב היא רשמה ניצחון חוץ ענק באצטדיון לויטה 0:3 על הפועל כפר סבא המקומית.
עבור העפולאים, שנמצאים בתקופה מדהימה ורושמים רצף של 13 משחקים ללא הפסד בליגה, זהו ניצחון ליגה חמישי רצוף. בזכות הניצחון הפועל עפולה השוותה לכפר סבא (37 נקודות) שבמקום השני שמוביל בסיום העונה לליגת העל.
אצל המקומיים ריימונדס ז'וטאוטאס עמד לראשונה על הקווים בליגה, אבל לא הצליח לעצור את ההידרדרות של הירוקים.
אליאור סיידר (62) וצמד של יובל שוואט (75 ,77) סידרו לעפולאים ניצחון משכנע.
השוער העפולאי רון שושן התגבר על פגיעת ראש שגרמה לעיכוב של שמונה דקות בסיום המחצית הראשונה ושומר על רשת נקייה כבר 536 דקות. פשוט מדהים.

נשיא מועדון הפועל עפולה ששי יעקב: "אנחנו מנסים להישאר עם הרגליים על הקרקע. עלייה? כרגע אנחנו חיים ממשחק למשחק ואם נעלה ליגה בסופו של דבר אז בטח שלא נכעס על השחקנים שלנו. מגיע שאפו ענק לשחקנים ולצוות המקצועי על הכדורגל השמח שהם מספקים. אני מעריך מאוד את אופיר חיים שלמרות שקיבל הצעה מליגת העל, הודיע לי שהוא נשאר כאן".