מרגש: לוחם מגלן המשתקם בביה"ח שיבא יזניק את מרוץ עדן ה-3 יחד עם פלוט

ביום ראשון הגיעו חניכות וחניכי 'תבור' בראשות רכזת הפעילות החברתית זוהרי אלגלי לבית החולים "שיבא" והזמינו את עילי להיות אורח הכבוד. צילום: טיבור יגר

רב"ט עילי חיות, לוחם מגלן ובוגר המכינה הקדם צבאית 'תבור' בנצרת עילית, משתקם בימים אלה במחלקת השיקום בבית החולים "שיבא" בתל השומר. השבוע הוזמן עילי להזניק את מירוץ עדן השלישי עם ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט. עילי, ייסד במכינה לפני שלוש שנים את מרוץ נצרת עילית לזכר עדן אטיאס ז"ל וזכה במקום הראשון במרוץ זה. מזה שבעה חודשים שעילי משתקם לאחר שנפצע באורח קשה בטקס חניכה ב"מגלן", ומאז נותר משותק ברגליו והוא מתנייד בכיסא גלגלים. עילי, החל את שירותו הצבאי בשייטת 13, לאחר עשרה חודשים עבר לשרת ביחידת מגלן ושם כאמור נפצע.

ביום ראשון הגיעו חניכות וחניכי 'תבור' בראשות רכזת הפעילות החברתית זוהרי אלגלי לבית החולים "שיבא" והזמינו את עילי להיות אורח הכבוד במרוץ עדן השלישי. עילי התרגש מאוד והבטיח להגיע להזניק יחד עם ראש העיר רונן פלוט את מרוץ עדן השלישי.

חיות: "אני כל כך שמח על המרוץ השלישי שיוצא לדרך לזכרו של עדן. המרוץ הראשון היה יוזמה שלי ושל עוד שני חברים מהמכינה. זה היה הפרויקט המרכזי שלי. כספורטאי מצטיין בתחום האתלטיקה בריצות בינוניות וארוכות הצלחתי לאחר מאמצים רבים להרים את המרוץ. חשוב לי מאוד שהמרוץ יימשך וזו השנה השלישית שהוא סוחף אחריו רבים הגאים להשתתף בו", אומר עילי.