מרגש: ילד מושתל לב וילדה הלוקה באוטיזם הגשימו חלום ושימשו כשוטרים ליממה

החלום של עמנואל ואור הוגשם בשיתוף עמותת כנפים של קרמבו והם פעלו לפענח זירת עבירה, עבדו עם חוקרי מז"פ, רכבו על סוסי המשטרה ואכפו תנועה

ניידת המשאלות של משטרת ישראל ביקרה אמש בנצרת עלית והפתיעה בשעות הבוקר נער ונערה: עמנואל בן ה- 15 – מושתל הלב המלאכותי הראשון בישראל ויש לו "משאלת לב" להיות שוטר צעיר. ואור – ילדה בת 6- הלוקה באוטיזם שחלומה הגדול הוא להיות שוטרת שתמנע פגיעה בילדים ובצעירים.

• שוטרי התחנה קיבלו את הבקשה מתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו"

השוטרים גייסו את ניידת המשאלות של משטרת ישראל להגשים להם חלום – כל אחד וחלומו שלו – ואתמול כאמור בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו לביתם של הנער והנערה בנצרת עלית, הלבישו אותם במדי שוטר חדשים ובמקום ללכת לבית הספר יצאו למשימת סיור ברחבי העיר בניידת המיוחדת, הכוללת בתוכה התקנים משטרתיים שונים ומגוונים אורות משטרה, מערכת קשר וכריזה ועוד.
השוטרים הצעירים הגיעו לתחנת משטרת נצרת עלית, פעלו ויחד עם חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי סייעו להם לפענח זירת עבירה, בהמשך, פעלו בליווי כלב משטרתי לאיתור אמצעי לחימה, רכבו על סוסי המשטרה ברחבת התחנה ואכפו את התנועה יחד עם השוטרים.
את היום המרגש חתמו הנערים בארוחת צהריים ושיחה אישית עם מפקד התחנה שבסיומו העניק להם שי.
שוטרי התחנה ציינו, "זה היה מרגש מאד לראות את הבעות השמחה וההפתעה של הנער והנערה, זוהי זכות שלנו להעניק חוויה ייחודית שאין כמותה בשום מקום אחר, ומבטי השמחה וההנאה שלהם, הם התגמול הכי טוב שאנו יכולים לבקש בחזרה."