מרגש: חיילים בודדים ביקשו סיוע בכיבוס בגדיהם וזכו למכונה חדשה

שלושה חיילים בודדים המתגוררים בחיפה ביקשו את עזרתם של מתנדבי האגודה למען החייל במגדל העמק בכיבוס בגדיהם בסופ"ש- לאחר שמכונת הכביסה להם התקלקלה. המתנדבים דאגו לכביסה נקייה וריחנית עבור החיילים ובהמשך העבירו להם מכונה חדשה

פנייה שהגיעה לסניף האגודה למען החייל במגדל העמק משלושה חיילים בודדים הפכה למבצע מרגש. שלושת החיילים הבודדים, שחיים בשותפות בדירה שכורה, חזרו לביתם למנוחת סופ"ש וגילו כי מכונת הכביסה שבביתם אינה עובדת.
השלושה יצרו קשר עם מתנדב מסניף האגודה למען החייל במגדל העמק וביקשו את עזרתו בכיבוס בגדיהם לשבת. המתנדב שביקש לשמור על עילום שם, גייס את רעייתו ויחד יצאו מיד עם קבלת הפנייה לבית השלושה בחיפה, לקחו את בגדיהם, דאגו לכבסם בביתם הפרטי ולהשיבם נקיים ומגוהצים במוצאי שבת.
בכך לא הסתיים המבצע וכמה ימים לאחר מכן עדכן יו"ר הסניף במגדל העמק אלי ישראלי את האגודה למען החייל במרחב צפון ואלה דאגו להעביר מכונת כביסה עבור שלושת החיילים.
ראש העיר אלי ברדה שיבח את אלי ישראלי ומתנדביו ואמר: "יוזמה מרגשת של מתנדבי האגודה למען החייל, כמו כל עם ישראל, מתגייסים תמיד לטובת חיילי צה"ל בכלל והחיילים הבודדים בפרט ומגיע להם יישר כוח על הרגישות וההתייחסות".