מרגש: אורנה ברביבאי חזרה לבית אשכול בעפולה- כמובילה במפלגת "כחול לבן"

בכנס שנערך אמש בעפולה עלית אמר שר הביטחון לשעבר משה "בוגי" יעלון: "אין לי פריבליגיה כפושט מדים לשבת בסלון עם כל הידע שיש ברשותי ולא לקחת אחריות על הנעשה בהחלטות המדינה". צילומים: אבנר טיגבו ועמית נוריאני

תושבים רבים מעפולה והעמקים הגיעו אמש לבית אשכול בעפולה עלית בכדי לקחת חלק בכנס של מפלגת "כחול לבן" אותה מובילים הרמטכ"ל במיל' בני גנץ ויאיר לפיד. בכנס השתתפו בכירי המפלגה ובראשם שר הביטחון לשעבר משה "בוגי" יעלון, גדי יברקן וכן האלופה במיל' אורנה ברביבאי, ששבה לכמה שעות למחוזות ילדותה. ברביבאי, שגדלה והתחנכה בעפולה עלית חשה בבית וזכתה לתמיכה ואהדה רבה מהנוכחים. את האירוע הנחה חבר מועצת העיר לירז וזאן, מבכירי המפלגה בעיר.
במהלך ההתכנסות יעלון הרהיב בסיפור היהודי של משפחתו והלהט הבלתי מתפשר להגעתו לפוליטיקה עד כחול לבן. "אין לי פריבליגיה כפושט מדים לשבת בסלון עם כל הידע שיש ברשותי ולא לקחת אחריות על הנעשה בהחלטות המדינה", אמר יעלון והוסיף: "השיסוי וההסתה לא נחלתינו ויש לחבר ולאחד. עלינו לטפל בחינוך, בכלכלה, בבריאות ובעיקר באיומים מפנים", הוסיף יעלון.

חבר מועצת העיר לירז וזאן עם בוגי יעלון. צילום: עמית נוריאני
חבר מועצת העיר לירז וזאן עם בוגי יעלון. צילום: עמית נוריאני

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ברביבאי המיועדת לתפקיד שרה מטעם כחול לבן הגיעה כאמור למגרש הביתי עם תמיכה משפחתית והרעפת אהבה של תושבי עפולה. נגה שרון, חברת מועצת העיר קיבלה את האלופה בחוויה אישית שהיתה לה עם אימה של ברביבאי – שחזתה את היבחרותה לאלופה מספר חודשים טרם המינוי.
גדי יברקן, בוגר סיירות גבעתי, משפטן ויו"ר המכינה הקדם צבאית "בארי" דיבר על חשיבות העליות בסיפור האנושי של מדינת ישראל והמקום השיוויוני של כל אזרחיה.
בוגי יעלון נשאר בסוף הכנס דקות ארוכות עם הקהל והשיב בסבלנות לשאלות קשות גם מקרב מתנגדים ואמר: "גנץ יהיה ראש ממשלה מעולה. זה הכח הפוליטי, מדיני חברתי הכי משמעותי שנוצר פה מאז המהפך של הליכוד בשנות ה- 70".
נגה שרון סיכמה את הכנס ואמרה: "שמחתי לראות הפסיפס האנושי של עפולאים ובני העמק שהגיעו להקשיב לאחד מארבעת מנהיגי האיחוד. אותי זה מרגש".

אורנה ברביבאי נושאת דברים בפני המשתתפים בכנס
אורנה ברביבאי נושאת דברים בפני המשתתפים בכנס. צילום: עמית נוריאני

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|