מרגישים הקלה? 70 חניות התווספו ברחבי העיר עפולה

בשבוע האחרון הושלמה צביעת חניות אלכסוניות חדשות לאורך רחוב הנשיא – מקטע שרת עד שפרינצק ורחובות דב הוז, הולנד, וקירשטיין – כולל חידוש המעברים והניתובים

בימים אלו הושלמה תוספת של כשבעים חניות ברחבי עפולה – זאת כצעד נוסף לבעיית מצוקת החניה שנוצרה בשנים האחרונות בעיר. לאור ריבוי פניית התושבים בשנים האחרונות למצוקת החניה בעיר, ראש העיר אבי אלקבץ, אשר שם את נושא זה בראש סדר העדיפויות בתקופת הבחירות, החל בהוצאה לפועל של תוכנית כללית לפתרון בעיית מצוקת החניות בעיר.

כחלק מתוכנית זו, הורה אלקבץ לצביעה מחודשת של הסימונים בכבישים וסימון חניות חדשות על מנת להביא להגדלת מספר החניות באזורים מבוקשים. כתוצאה ממהלך זה, בשבוע האחרון הושלמה צביעת חניות אלכסוניות חדשות לאורך רחוב הנשיא – מקטע שרת עד שפרינצק ורחובות דב הוז, הולנד, וקירשטיין – כולל חידוש המעברים והניתובים. בתהליך זה ציינו בעירייה התווספו עוד שבעים חניות לטובת הציבור. תושבי העיר עפולה, יוכלו לרכוש תו חניה עירוני ובכך לחנות את רכבם ללא עלות נוספת.
ראש העיר אבי אלקבץ: "כידוע, גם בשדרה העירונית יהפוך מגרש הנדל"ן שהיה אמור להיות לבנייה לחניה מסודרת עבור תושבי העיר. אנחנו פועלים ללא לאות על מנת להביא על פתרונה את מצוקת החניות בעיר ונמשיך כך גם בעתיד".

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|