"מקורוק": בני נוער מעפולה יוצרים עם דני רובס

בני הנוער, שעברו תהליך של מיונים ואודישנים, התחילו בימים אלו את הפרויקט המיוחד בבית ויצו בליווי צמוד של הזמר עתיר הניסיון דני רובס

"מקורוק", פרויקט ארצי בתחום המוזיקה הגיע בימים אלו לעפולה במסגרת שיתוף פעולה בין רשת המתנ"סים שחקים, מחלקת הנוער ומפעל הפיס. במסגרת הפרויקט, המורכב מהמילים "מקורות" ו"רוק" יוצרים בני הנוער שירים המגיעים מהמקורות לכדי יצירה מיוחדת משלהם. תוך שילוב מדויק בין לימוד המקורות לבין מוזיקה מגיעים בני הנוער על ידי ליווי צמוד מבכירי המוזיקאים בארץ ליצירה מוזיקאלית משמעותית.

בני הנוער, שעברו תהליך של מיונים ואודישנים, התחילו בימים אלו את הפרויקט המיוחד בבית ויצו בליווי צמוד של הזמר עתיר הניסיון דני רובס. במהלך השנה, ילווה רובס את הנוער, יעניק להם כלים לכתיבה והלחנה ויעבור איתם תהליך בו ילמדו, ילחינו ויפיקו יצירה משלהם אשר תוצג באירוע מיוחד בסוף השנה.

מנהל מחלקת הנוער, חנן בן דוד: "שיתוף הפעולה נוצר על מנת להעניק לבני הנוער שלנו עוד פרויקט העצמה מיוחד בו יוכלו להביא עצמם לידי ביטוי. אני בטוח שנמשיך ונשמע עליהם במהלך השנה, הם הולכים לעבור משהו יוצא דופן ואני מאוד גאה על כך".

מנהלת בית ויצו, אמילי זיידל מוסיפה: "הפרויקט "מקורוק" הוא פרויקט מאוד משמעותי לבני הנוער בעפולה. לראות את ההתרגשות שלהם במפגש הראשון עם דני רק מראה איזו נבחרת איכותית נוצרה כאן. אני בטוחה שיעברו תהליך משמעותי ויפיקו את המיטב. הפרויקט הוא חלק ממגוון הפעילויות שאנו יוצרים למען הקהילה ונמשיך לעשות זאת לאורך כל השנה".

עפולה: סינגל שני ליוצר אורי דנינו

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|