מצטיינת: מורן על הסוס

מורן בכנר ממושב מולדת נחשבת לאחת מרוכבות הסוסים המובילות בארץ

בגלבוע התגאו השבוע בפעילותה מעוררת הכבוד של מורן בכנר, הנחשבת לאחת הכוחות העולים בספורט רכיבת סוסים בארץ. מורן, בת 21, ממולדת, היוותה חלק משמעותי מנבחרת הרכיבה של ישראל (דרסאז'), שהשתתפה במשחקי "מכבי אירופה 2019" שהתקיימו שבוע שעבר, בבודפשט, הונגריה. את התחרות האישית, רמת אדוונס (Advance), סיימה בכנר כשהיא קוטפת את מדליית הארד המכובדת. את המקום השלישי, היא השיגה לאחר שהתחרתה מול 12 ספורטאים המגיעים מכל מדינות אירופה, ובציון מכובד של 67.076%.

"זו הייתה חוויה נהדרת, עם אווירה מצוינת", אמרה מורן בכנר עם חזרתה לישוב מולדת. "גאה לייצג את המדינה ולהביא את רוח הגלבוע לתחרויות הבין-לאומיות".
מורן המוכשרת סיימה את שירותה הצבאי לאחרונה, היא קשורה לסוסים מגיל צעיר ביותר. הקשר לחייה האצילית החל בזכות אביה, גיל בכנר, שהיה רוכב סוסים מוכר בעצמו. בתחרות בהונגריה רכבה מורן על הסוס "אמיר", סוס מושאל בבעלות אריה יום-טוב. לצורך היכרות עמו, החלה להתאמן על הסוס שבוע לפני התחרות. יחד עם מורן במשלחת ישראל, הייתה עוד נציגה "צפונית"- נגה קדשאי (מרחביה), שעברה בנקודות בודדות את בכנר, וגרפה את מדליית הכסף בתחרות האישית.

תחרויות דרס'ז הן ספורט אולימפי לכל דבר, ונחשבות כססגוניות ומושכת את העין. מדובר בתחרות תרגילי סדר לסוסים בניחוח אנגלי, כאשר הרוכבים לבושים ז'קטים שחורים וכפפות לבנות, חובשים כובעים והעיקר שולטים בסוסים בצורה אבסולוטית. מעבר לתחרויות האישיות התנהלה התחרות הקבוצתית, בה לקחו חלק הרוכבות בכנר וקדשאי, ועמם הרוכב מיכה אסייג. גם בתחרות זו תרמה מורן בכנר חלק משמעותי, ויחד עם חבריה לנבחרת זכו במדליית הכסף היוקרתית, הישג אשר זיכה אותם למחמאות רבות מטעם ראשי ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל.

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|