מפעל "רב סל" באלון תבור מתרחב

בעקבות כוונתו של שר הגנת הסביבה אבי גבאי להשלים את חקיקת חוק שקיות הפלסטיק הצפי שמחזור הייצור של המפעל יגדל, כחלק מהיערכותו לקראת הגברת הייצור נקלטו לאחרונה 20 עובדים שעלו לארץ רק לאחרונה מאוקראינה. צילום: תמונת המחשה

מפעל  "רב סל", מאזור התעשייה אלון תבור, מתרחב וקלט לאחרונה מעל ל- 20 עובדים, עולים חדשים מאוקראינה, שעלו לאחרונה לישראל

אבי פרוסט. מנכ"ל מפעל רב סל
אבי פרוסט. מנכ"ל מפעל רב סל

והתיישבו בנצרת עילית וסביבתה.
הרחבת קווי הייצור של המפעל, שהוקם בהשקעה של למעלה מחמישה מיליון ₪, באה בעקבות ההערכות לגידול הצפוי בהיקף ההזמנות והביקושים מצד רשתות קמעונאיות ומסחר לסלי בד רב פעמיים שאמורים להחליף את שקיות הניילון החד פעמיות המהוות פגיעה קשה באיכות הסביבה.

בשבועות האחרונים נודע כי בכוונתו של אבי גבאי, השר להגנת הסביבה, לקדם שוב את יישום חוק השקיות ולהביאו לקריאה שנייה ושלישית בכנסת וזאת כדי  למנוע שימוש של 2.2 מיליארד שקיות ניילון בכל שנה שמתכלות לאחר מאות שנים ויוצרות נזק רב לסביבה.

כזכור, חוק שקיות הפלסטיק עבר בקריאה ראשונה באוקטובר 2014 והיה אמור להיכנס לתוקף בתחילת 2015 אך הוקפא עם התפטרותו של השר פרץ והתפזרות הכנסת.

כיום, רב סל הנו היצרן היחיד בישראל של תיקי נשיאה מאל בד העשויות 100% מחומר ממוחזר העומדים בכל תקני האיכות הבינלאומיים המחייבים והמחמירים.
תיקי הנשיאה מעוצבים, מיוצרים ומודפסים במפעל באלון תבור, הם עבים, חזקים ועמידים יותר, בעלי כושר נשיאה רב ומיועדים לשימוש רב פעמי וניתנים למחזור.

לדברי אבירם פרוסט, מנכ"ל רב סל, מחירם של תיקי רב סל הוא בר תחרות למוצרי היבוא מהמזרח הרחוק ומסופקים ללקוח בטווח של ימים בודדים ( בין 48 – 72 שעות) ממועד ההזמנה, וללא הגבלה של כמויות ועל פי צרכי הלקוח. זאת, בניגוד למוצרי יבוא מהמזרח הרחוק בו הלקוח מחוייב בהזמנת כמויות גדולות מאוד מראש, תשלום למפרע ומועד אספקה מינמלי של כחודשים.  

פס היצור של מפעל הרב סל
פס היצור של מפעל הרב סל

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|