מפגש פסגה בבאגט ניר, עפר בן אליעזר מפגין כישורי נגינה מרשימים ואייל בצר מתגייס למען פנימית ד'. פלאש! – רכילות בעמק

מפגש פסגה נערך השבוע בבאגט ניר בעפולה. בנוכחים: אמיר רחמני, גילי בחבוט מבאגט ניר בטבריה, ירח שמחה משמחה ובניו ואוהד.

מועצת הפיס לתרבות ואמנות השיקה בועידת השלטון המקומי לחדשנות -MUNI-EXPO את מיזם: פסנתר ברחוב. במסגרת המיזם החדש מפעל הפיס יציב פסנתר כנף במרחבים ציבוריים לרווחת הקהילה בעשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ במטרה להפוך למקום מפגש המחבר בין אנשים- עוברי אורח המנגנים, שרים או סתם מאזינים.
לרגל השקת המיזם, מפעל הפיס הציב פסנתר באמצע הביתן, נגנים מקצועיים ניגנו, נגנים מזדמנים וכל מי שרק רוצה הוזמן לנגן בפסנתר. ויש המשך..

תכירו את נעה חן, יפהפייה מלאת חן, קסם אישי ופני מלאך. וחוצמז'ה היא גם הבת של אלון חן, האיש והסלולאר מגאדג'ט עפולה.

ההמשך.. בין אורחי הועידה הגיע ראש המועצה המקומית רמת ישי עפר בן אליעזר שניגש אל הפסנתר, רגע לפני שיגיע לרמת ישי לרווחת התושבים, והפגין את כישורי הנגינה שלו מול האנשים הרבים שהשתתפו בוועידה. הקהל נפעם נוכח הכישרון המוסיקאלי הגדול שלו.

"עמק תרום": גם המועצה האזורית עמק יזרעאל והעומד בראשה אייל בצר לקחו חלק בקמפיין גיוס ההמונים למען בנייה מחדש של פנימית ד', בבית החולים "העמק" בעפולה, במשדר התרמה מיוחד ברדיו קול רגע.

בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל הציג בשבוע שעבר את נבחרת הליכוד. בפריים טיים של הערוצים הארציים קלטנו נציגות עפולאית מובהקת כולל של אופיר כץ שבקרוב ייזכה לסטטוס של חבר כנסת ושל רמי טייב. השניים ניהלו סמול טוק עירני ומחויך עם השר לביטחון פנים- גלעד ארדן.

אלי דנינו ואבי כהן "ברזל" הם הצוות מסביר פנים בכניסה למשרד הפנים בעפולה. החיוכים שלהם שווים מיליון דולר.
עדי פרוסט, תושב העמק ומבעלי חברת רב סל טכנולוגיות, ניצל את מפגש התעשיינים מהצפון עם הנספח הכלכלי של טורקיה בישראל לבחינת מימוש הפוטנציאל העסקי של המפעל במעצמה הכלכלית החמישית בגודלה בעולם.