מסתבכת: הפועל גלבוע/גליל הפסידה לירושלים בתום מותחן מורט עצבים

גלבוע/גליל הפסידה אתמול(ב' 18.3) להפועל ירושלים בתוצאה 92:84. מלבד הסכנה המוחשית להידרדרות למאבקי התחתית, ובנוסף לחסרונו של זר רביעי, מכה למועדון, לאחר שרכז הקבוצה יחזקאל סקוורר נפצע בברכו וככל הנראה גמר את העונה. בית הלחמי בסיום המשחק: "היינו קצרים בסוף, התוצאה משקרת".

אתמול עלתה גלבוע גליל לארנה בירושלים ופגשה את הקבוצה המקומית הפועל ירושלים עם מי שאימן אותה בעונת האליפות ההיסטורית עודד קטש, למשחק בו כל אחת מהקבוצות חייבת ניצחון. גלבוע במטרה בטיח את מקומה השברירי בפלייאוף ולהתרחק מהתחתית, וירושלים את מקומה השלישי וניצחון ראשון בעידן קטש.
המשחק עצמו נפתח בשליטה מוחלטת של האדומים מירושלים, כאשר החקלאים אדומים מהצפון נראו קפואים בקור הירושלמי, ירושלים בבליץ סיימה את הרבע בתוצאה 28:11.
המגמה התאזנה ברבע השני, שחקניו של בית הלחמי התעורר ומחקו את ההפרש הדו סדרתי, וסיימו את הרבע בתוצאה 23:17. כאשר את תוצאת המחצית חתמה שלשה ענקית על הבאזר של הריסון מגלבוע/גליל משלושת רבעי המגרש. 40:34 לירושלים תוצאת מחצית.
במחצית השנייה החל משחק צמוד למדי שהתפתח למשחק מורט עצבים, גלבוע הצליחה למחוק לגמרי את יתרונה של ירושלים, הריסון לידיי ובראון היו חדים, שוכמן חזר למשחק ההגנתי האופייני שלו עם חטיפה ושתי שלשות משנות מומנטום.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתחילת הרבע הרביעי, יחזקאל סקוור בעת שניסה לעצור מתפרצת של ג'ארום דייסון הירושלמי, נפצע בברכו בהיתקלות ביניהם, ופונה מהפרקט נאנק מכאבים ולא שב עוד לשחק.
עד לסיום במשחק נמשכה המטולטלת כאשר היתרון נע מצד לצד, 30 שניות לסיום, שלשה משום מקום של דייסון  מעלה את יתרונה של ירושלים ל- 4 נק',  למרות פסק זמן שמזעיק בית הלחמי, גלבוע/גליל לא מצליחה לחזור למשחק וירושלים מנצחת בתוצאה 92: 84.
בסיום המשחק אמר בית הלחמי: "לפחות בחצי השני שיחקנו את המשחק שלנו שמאפיין אותנו, עם הלחימה. השארנו הכל ושיחקנו טוב בשני הצדדים, התוצאה בסוף קצת משקרת, סל אחד שלהם הכריע את הסיפור. היינו קצרים בסוף. אני מקווה מאוד שהפציעה של יחזקאל סקוורר לא חמורה, כולנו איתו ומתפללים בשבילו".

קלעו לגלבוע/גליל: הריסון 24 (5-7 לשלוש, 2-9 לשתיים, 5-5 מהקו, 3 חטיפות), לידיי 22 (7-19 מהשדה, 8-10 מהקו, 11 ריבאונדים), בראון 15 (5-15 מהשדה, 3-6 מהקו, 7 אסיסטים), וייס ושוכמן 6 כ"א, סקוורר 5 (@-8 מהשדה), אלטיט 4, קרפלס 2. כן שותף: לבנובסקי

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|