מסיבת מצווה ל-15 נערים ונערות בסיכון נערכה בעפולה

המסיבה הגדולה הייתה הגשמת חלום עבור הנערים והנערות והזדמנות לחגוג "כמו כולם"

מסיבת מצווה בלתי נשכחת התקיימה השבוע ל-15 נערים ונערות בסיכון מכפר הילדים הממלכתי-דתי עפולה עלית וממשפחתון ניר העמק של המפעל להכשרת ילדי ישראל. בני ובנות המצווה הנרגשים, שגדלים במשפחתונים בכפר הילדים, חגגו השבוע באולמי 'בראשית' בעפולה וזכו לאירוע מושקע שנתרם על ידי קרן אריסון ומתנדבים רבים נוספים. המסיבה הגדולה הייתה הגשמת חלום עבור הנערים והנערות והזדמנות לחגוג "כמו כולם" עם החברים המשפחות הגרעיניות והמשפחות המורחבות מכפר הילדים. חיי משפחה נורמטיביים עם תמיכה, חום ואהבה, ליווי והכוונה הם חלק מהחזון של המפעל להכשרת ילדי ישראל המפעיל את כפרי הנוער והמשפחתונים שחגגו.

באירוע המרגש, המסמל מעבר מילדות לבגרות, נכחו סגן ראש עיריית עפולה חביב פרץ, הרב שמואל דוד, מ"מ ראש העיר שלמה מליחי, משה דולב מנכ"ל המפעל להכשרת ילדי ישראל, אשר בן-שימול סמנכ"ל חינוך במפעל להכשרת ילדי ישראל, מנהלו לשעבר של הכפר, מנהל אגף הרווחה בעפולה, אלי בניאס, מחנכים, אורחים, משפחת כפר הילדים ומשפחות הילדים.

בני ובנות המצווה השתתפו בתוכנית האומנותית שכללה הופעות של חבורת הזמר מכפר הילדים והנוער והדלקת נרות מסורתית. הערב נחתם בשירה ובריקודים בניצוחו של בני מיקס אשר תרם את המוסיקה לאירוע. משה דולב: "אנחנו חוגגים היום אירוע חשוב של מעבר לבגרות. הילדים הנפלאים שלנו מעוררים המון גאווה בלב".

שלמה מלכה, מנהל כפר הילדים עפולה עילית: "מסיבת המצווה המרגשת היא קרן אור בחיי החתנים והכלות. ילדינו באים מרקע משפחתי מורכב ואנחנו כאן בשבילם כדי לתת להם את החיבוק, את התמיכה והביטחון ואת הכלים כדי שיוכלו לחגוג כמו שמגיע לכל נער ונערה. התרומה של קרן אריסון וההירתמות של המתנדבים הרבים ממחישה את העוצמה שיש בנתינה לזולת בכלל ולאוכלוסיות החלשות בפרט".

אליקים: משמחים את בנו של החטוף צחי עידן

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|