"מסיברדה": הראיס של מגדל העמק החליף קידומת

השרים גלעד ארדן ומירי רגב, רבנים, חברים ו״הפתעה״ אחת מיוחדת ומרגשת שהגיעה בחשאי מאמסטרדם, כל אלה ועוד המתינו לראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה שחגג ברביעי 60. מערכת עמקניוז התגנבה ב״שושו״ לאירוע בכדי לסקר את החגיגה, לשמוע את הברכה של ביבי ורובי ולהתרגש מהברכה של הרב גרוסמן

אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק, אחד מראשי הערים הותיקים בעמק חגג ביום רביעי האחרון יום הולדת 60 והחלפת קידומת. בני משפחתו וחבריו הקרובים והבכירים של "הראיס" לא יכלו להתעלם והפגינו נוכחות מרשימה במסיבת ההפתעה שנערכה בעבורו באולמי רד – בסמוך למושב תל עדשים.
את מסיבת ההפתעה עבור ברדה הפיקו ביצירתיות רבה ובהשקעה ניכרת לעין רעייתו רותי ובני משפחתו.
את היום החל ברדה בוועידה השנתית של השלטון המקומי ויריד ״מוני-אקספו״ בגני התערוכה בתל אביב שם הוא לקח חלק פעיל בפאנלים מקצועיים בהשתתפות שרים וראשי רשויות. אותם בכירים הסתירו בחשאיות רבה מברדה את השתתפותם הצפויה בחגיגות השישים, כמה שעות מאוחר יותר.
לוח הזמנים התובעני של ברדה הוביל אותו לנהל אחרי האירוע גם ישיבת מועצה ערה ורק לאחריה הוא סיים עוד יום עבודה אינטנסיבי.
בהמשך הוא התלווה לרעייתו רותי בטענה לאירוע משפחתי מפוברק.
״הכל היה מתוכנן לפרטי פרטים, כמו מבצע חשאי ועד לכניסה לאולם לא הבין ברדה, מנהיג חכם ואיש חד חושים בהפתעה המצפה לו״, סיפר אחד מחבריו הקרובים.

משפחת ברדה בהרכב מלא
משפחת ברדה בהרכב מלא

ואכן ברדה היה מופתע לחלוטין כשראה את סוללת השרים, חברי הכנסת, ראשי רשויות רבני העיר, עובדי עירייה, חברים הקרובים, ובני משפחתו שעמלו רבות בהפקת האירוע.
בין הנוכחים ב״מסיברדה״: חתן פרס ישראל הרב יצחק גרוסמן, רב העיר מגדל העמק אברהם מנחם, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, גילה גמליאל, שרת התרבות מירי רגב, אלי כהן, סגן שר הבינוי והשיכון ג׳קי לוי, הח״כים דודי אמסלם, דוד ביטן, אורן חזן, השרים לשעבר אלי אפללו וגדעון סער, יועצים פוליטיים, ראשי רשויות מהצפון, משפחה וחברים.
ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה רובי ריבלין, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והשגריר באו"ם דני דנון שלחו ברכות מצולמות והמשפחה הכינה סרטון מרגש.

התייצבו לחגוג עם ברדה הראיס של מגדל העמק: החברים מהממשלה, ומהכנסת ואנשי ציבור
התייצבו לחגוג עם ברדה הראיס של מגדל העמק, החברים מהממשלה, מהכנסת ואנשי ציבור

מעבר להתרגשות הטבעית והלגיטימית התרגש ברדה ממהמפגש עם בתו מורן שעשתה את כל הדרך מאמסטרדם שם היא מתגוררת עם בני משפחתה לרגל שליחות – לאחר שהגיעה במיוחד לחגוג עם אביה את האירוע.
בין סרטון מרגש אחד למשנהו, נשא דברים איתי, בנו הבכור של ברדה שנושא במשרה בכירה כמנכ"ל הלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה. ברדה הבן
סיפר על ההכנות לקראת האירוע וכמה קשה היה ליצור סרטון קצר עם כל כך הרבה עשייה. לאחר מכן בירכו רבני העיר את ברדה, איחלו לו מזל טוב והצלחה בהמשך ניהול העיר. רגע לפני הופעות הסטנדאפ סיכם ברדה את האירוע המרגש והודה למשפחתו על ההפקה המרשימה ועל כל שהצליחו לשמור על הסוד. גם אתר עמקניוז מצטרף לברכות ומאחל ל״ראיס״ מזל טוב

עוד תמונות ממסיבת יום ההולדת של ראש עיריית מגדל העמק ברדה: