מנכ"ל משרד החינוך ביקר בקונסרבטוריון יזרעאל-גלבוע

מנכ"ל משרד החינוך סיכם כי לאור תנופת הפיתוח, ולנוכח העבודה המבורכת, ימשך הדיאלוג הפורה, ויבחנו מספר אפשרויות המימון עוד בשנת הלימודים הנוכחית

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, הגיע בשבוע שעבר לפגישת עבודה וסיור בקונסרבטוריון יזרעאל-גלבוע (בית המוזיקה לשעבר), בהזמנת יאיר ילובסקי, ראש מינהל החינוך בגלבוע. הזרז להזמנת המנכ"ל ומנהלי החינוך המוזיקלי במשרד החינוך, הוא רצון הקונסרבטוריון להציג את תנופת העשייה המגוונת במקום, בדגש על הפעילות במסגרת פרויקט אמדאוס (מודל ישובי), ולבחון דרכים נוספות בהם יכול משרד החינוך לסייע בהרחבת פעילות משלימה לקהילה ולקהל הרחב.

כנושאי הבשורה של החינוך המוזיקאלית בכל אזור הגלבוע, ונאמנים לרמה המוזיקאלית הגבוהה, כלל הסיור מספר קונצרטים של נגני הקונסרבטוריון, בניצוחו של סטאס גברילוב, מנהל בית המוסיקה יזרעאל-גלבוע.

מנכ"ל משרד החינוך סיכם כי לאור תנופת הפיתוח, ולנוכח העבודה המבורכת, ימשך הדיאלוג הפורה, ויבחנו מספר אפשרויות המימון עוד בשנת הלימודים הנוכחית. אבוהב לא הסתיר את דעתו החיובית על המקום והחמיא למארחים על גיוון תכנית הלימודים, ועל היצירתיות, והביצועים הגבוהים של התלמידים.