ממשיכה להידרדר: גלבוע/גליל הפסידה להפועל חולון 75:85

הקבוצה המידרדרת של אריאל בית הלחמי שוב הפסידה בבית, הפעם 75:85 להפועל לחולון-שרשמה ניצחון חוץ חמישי רצוף באולם בגן נר. גלבוע/גליל, שרשמה ניצחון בודד ב-10 משחקיה האחרונים, תפגוש במשחק הבא את אשדוד לקרב תחתית לוהט

בחזרה לקרבות התחתית: הפועל גלבוע/גליל המידרדרת חזרה למסלול ההפסדים לאחר שנוצחה הערב (א') די בקלילות מול הפועל חולון 75:85. הקבוצה של דן שמיר, מצידה, התאוששה מההפסדים בליגת האלופות ובגביע ורשמה ניצחון שישי ברציפות בליגה. קורי וולדן שוב בלט בשורות חולון והפעם קלע 16 נקודות. בשורות גלבוע/גליל בלטו סקוט עם 19 נקודות ונתנאל ארצי עם 13 נקודות. הקבוצה של בית הלחמי מצויה במצב עגום בטבלה, ושרשמה ניצחון בודד בעשרת משחקיה האחרונים בליגה.

גלבוע/גליל רשמה ניצחון בודד בעשרת משחקיה האחרונים בליגה, ולאריאל בית הלחמי יש הרבה סיבות לדאגה. להזכירכם, הקבוצה של אריאל בית הלחמי שיחררה הרבה לחץ במחזור שעבר עם ניצחון חוץ 87:89 על עירוני נהריה, שהותיר אותה במרחק ביטחון מהתחתית ואיפשר לה להתרכז במאבק על הכניסה לפלייאוף. אלא שההפסד הביתי הערב מול חולון שוב מסבך אותה בחלק התחתון של הטבלה. במחזור הבא מצפה לגלבוע/גליל קרב תחתית לוהט מול אשדוד. הפסד במשחק הזה עלול לקבור את גלבוע עמוק בתחתית.