מלכת היופי מעפולה: "אני בחלום ולא רוצה להתעורר ממנו"

בימים שאחרי הזכייה בתואר מלכת היופי של ישראל ניקול רזניקוב מנסה לעכל את הסטטוס החדש. קצת לפני שתצא לטיסת צ'ופר בעיר האורות פאריז היא מספרת על התחושה ברגע הזכייה, התגובות מהחברים, החיבוק החם ומחיאות הכפיים מהתלמידים בכפר הנוער ויצו ניר העמק בו היא לומדת והפנטזיה לזכות בתואר מיס יוניברס, "אחרי שזכיתי בתואר בישראל הכול יכול להיות", היא אומרת. ניקול נרגשת לאחר הזכייה בשבוע שעבר
צילום: ירון ברנר

"אם אזכה בחיים לעוד רגע מרגש ועוצמתי כפי שהיה בעת שבחרו בי לתואר מלכת היופי של ישראל אהיה המאושרת באדם, זה פשוט יהיה מושלם", כך, כשהיא עדיין נרגשת, סיפרה ניקול רזניקוב ל"חדש בעמק" על רגעי האושר וההתרגשות לאחר שכתר המלכה הנכסף והנוצץ הונח על ראשה.
המלכה הטרייה לומדת במגמת תקשורת בכפר הנוער ויצו ניר העמק ומתגוררת בבירת העמק עם משפחתה. היא נבחרה מתוך רביעיית הגמר הסופית, אליה הגיעו גם מיכל מורדוב (20) שהוכתרה לנערת ישראל, אמה איתן (18) ותאלין אבו חנא (23) – שהייתה המועמדת הטרנסג'נדרית הראשונה בהיסטוריה של התחרות.
כזכור, מרים נופך מוזס, העורכת האחראית של שבועון "לאשה", היא זו שהכריזה על הזוכות בתארים שנערכה מטעם המגזין – זו השנה ה-69.

• "התמיכה של תושבי העיר ריגשה אותי"

בשבוע האחרון זכתה הצעירה בעלת החיוך הכובש לחשיפה תקשורתית אדירה, כולל שערים בעיתון "לאשה" ו"ידיעות אחרונות". בעוד כחודש היא תנסה לעכל את הזכייה המרשימה במהלך טיול לפאריז, בירת צרפת, כצ'ופר לזוכה בתואר.
בראשית השבוע היא שבה לספסל הלימודים בניר העמק שם היא זכתה לאינספור חיבוקים, מחיאות כפיים וגילויי חיבה ואהדה מהתלמידים, כולל כניסה לחדר המורים ופידבק אישי ממנכ"לית הכפר הגאה אסתי כהן. "היה כיף לחזור לבית הספר ולפגוש את החברים והחברות אחרי כל הבאז שהיה סביב הזכייה שלי בתואר", סיפרה רזניקוב, "הפרגון היה מדהים מכולם, התלמידים, המורים והנהלת הכפר".


"זה ריגש אותי כל פעם מחדש, העוצמות, הרצון לפרגן, והמילים הטובות ברשתות החברתיות חיזקו והראו לי כמה כוח יש לי בעיר וכמה אוהבים אותי. זה מחמם את הלב ומחזק והייתי מאושרת גם אם לא הייתי זוכה בתחרות"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעתיד הקרוב צפויה רזניקוב לעבור לתל אביב, העיר הגדולה, ומן הסתם שם ייפתחו בפניה אפשרויות רבות לעבוד בעולם הזוהר והנוצץ. בעוד מספר חודשים היא גם תייצג את ישראל בטקס "מיס יוניברס". לשאלה האם היא מפנטזת על זכייה אומרת המלכה הצעירה: "זה נראה לי כל כך רחוק, אבל אחרי התחרות בה זכיתי ברור לי שהכל יכול לקרות. לא האמנתי לרגע שהכתר יונח על ראשי אבל המציאות הוכיחה אחרת. התחרות הזו היא 'משחק' אחר, הרבה יותר קשה מול מלכות יופי מכל רחבי העולם".
הוריה של ניקול חשים בימים אלה גאווה והם חווים התרגשות חסרת תקדים. לדבריה הם תמיד קראו לה מלכה, אבל עכשיו יש להם מלכה אמיתית בבית, עם כתר אמיתי וזוהר, "עוד לא הספקתי אפילו לשבת ולדבר איתם על התחושות אחרי הזכייה" אומרת ניקול.
לצד התמיכה בבית קיבלה ניקול בחודש האחרון תמיכה מרשימה גם מתושבי העיר בה היא מתגוררת, "התמיכה הזו לא מובנית לי מאליה", אמרה השבוע ניקול, "זה ריגש אותי כל פעם מחדש, העוצמות, הרצון לפרגן, והמילים הטובות ברשתות החברתיות חיזקו והראו לי כמה כוח יש לי בעיר וכמה אוהבים אותי. זה מחמם את הלב ומחזק והייתי מאושרת גם אם לא הייתי זוכה בתחרות".

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|