מליחי חובר לאלקבץ: "אנחנו רואים עין בעין הרבה דברים"

באירוע הרמת הכוסית לראש השנה שערך במוצ"ש אבי אלקבץ אמר מליחי: “אבי ואני מכירים מזה שנים רבות וגם כשלא הלכנו ביחד מבחינה פוליטית, תמיד הייתה ביננו הערכה וכבוד הדדי"

שלמה מליחי, ממלא מקומו של ראש העיר עפולה יצחק מירון החליט לתמוך באבי אלקבץ בהתמודדות לראשות העיר.
מליחי, איש ליכוד ותיק הקים לאחרונה את רשימת 'עוצמה' למועצת העיר ובמוצ"ש, הכריז כאמור על תמיכתו בראש העיר לשעבר לראשות העיר.
במהלך אירוע הרמת כוסית של אבי אלקבץ שנערך במוצ"ש אמר מליחי: "אני כאן למרות היותי מ"מ ראש העיר ולמרות הלחצים הכבדים שהופעלו עליי שלא להגיע לכאן, אפילו בשעות האחרונות. זה לא סוד שלא תמיד ראיתי עין בעין עם הנהלת העיר הנוכחית אך למרות זאת האמנתי שרק מבפנים אפשר לתקן ואני גאה על הדברים שעשיתי בעירייה בחמש השנים האחרונות ללא שכר ובהתנדבות מלאה. אבי ואני מכירים מזה שנים רבות וגם כשלא הלכנו ביחד מבחינה פוליטית, תמיד הייתה ביננו הערכה וכבוד הדדי. אנחנו רואים עין בעין הרבה דברים, במיוחד בנושא הצביון היהודי, החינוך והתעסוקה ולכן אני כאן אומר היום בבירור: אבי אלקבץ יהיה בע"ה ראש העיר הבא של עפולה".
אלקבץ אמר לאחר ההכרזה: "שלמה, ריגשת אותי. אתה זה העוצמה של עפולה, אתה זה הליכוד האמיתי, תמיד היית אדם ישר ונאמן ואני גאה שאתה איתי. אני בטוח שזאת תחילתה של דרך חדשה וטובה יותר לעפולה. זאת שותפות אמיתית, ללא אינטרסים שמטרתה אחת: שמירה על עפולה, פיתוחה וקידומה".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|