הקודקוד הג'ינג'י מרמת צבי התגלה כטניסאי מוכשר, מי החליף עניבה בבית שאן ששינתה את המזל? פלאש! – רכילות בעמק

↑ שניר פרידמן, אחד הקודקודים המובילים במועצה אזורית גלבוע, מפגין את כישוריו בטניס שולחן באליפות הטנ"ש שנערכה  ברמת צבי

שמענו שבבר אלקסלסי, מנהלה האגדי של הפועל בית שאן שבאופן קבוע מגיע למגרשים חנוט בחליפת חתנים, התחדש השבוע בעניבה חדשה. משנה עניבה משנה מזל?

לידיעת מנכ"ל הפועל בית שאן אורן מנחם: שמענו שבמשחק האחרון מול הפועל מגדל העמק הימרת על תוצאה בנוכחות המדור והפסדת ארוחת בשרית. לטיפולך המסור.

פרגון לחם קלוד דאהן שבא לתמוך בחתן רפי בוסקילה
שאפו קלוד דאהן שבא לתמוך בחתן רפי בוסקילה

מאמן קבוצת הנערים ב' בעפולה קלוד דהן הגיע למגרש בתענכים בכדי לתמוך בחתן שלו רפי בוסקילה.  בסיום המשחק, כידוע לכם, לא הייתה לא סיבה לחייך. צילום: אבי רביבו. 

ציפור קטנה מחדר ההלבשה של הפועל מגדל העמק לחשה לנו: כוכב הקבוצה צחי אליחן התחיל לשמור דיסטנס עם רוב חבריו לחדר הלבשה. שחקן בקבוצה סיפק הסבר מנומק: "צחי חושב שהחברים מהקבוצה מלכלכים עליו אז הוא פגוע". מישהו מוכן להשכין שלום.

• שחקן צעיר מעפולה, שבקושי קרע זוג נעליים, עושם רושם על בחורות בפייסבוק ומספר להם שהוא כוכב כדורגל. אנחנו מציעים לך להתרכז קודם בכדורגל.

לא רק כדורגל. המאמן גטיקה לקח את חניכיו לערב גיבוש בקאנטרי בנצרת עלית.והמדור שמע שהיה נהדר
לא רק כדורגל. המאמן גטיקה לקח את חניכיו לערב גיבוש בקאנטרי בנצרת עלית.והמדור שמע שהיה נהדר

↑ קבוצת ילדים ב' של הפועל עפולה בהדרכתו של המאמן רודריגו גטיקה יצאה לערב גיבוש בקאנטרי בנצרת עילית. להלן התיעוד.

תגידו מברוק לסקורר רן גוזלן שרק לאחרונהשעבר הצטרף להפועל סנדלה מליגה ב' וכבר במחזור הפתיחה כבש צמד שסייע לקבוצתו לנצח.

• הקשר המוכשר של הפועל נצרת עילית ירדן כהן החליט לעשות שינוי מוזר בשיערו וגרם לגל תגובות מרעישות בדף הפייסבוק שלו. שווה לעקוב.

נקלטה בעדשה של המדור הספורטרפיסטית של הפועל עפולה אפרת גורן-וחנון במצב רוח מרומם
נקלטה בעדשה של המדור הספורטרפיסטית של הפועל עפולה אפרת גורן-וחנון במצב רוח מרומם

הספורטרפיסטית של הפועל עפולה אפרת גורן-וחנון השתלטה על המיקרופון מול עדשת המדור. כן גברת, רוצה לספר לנו משהו? צילום: אבי רביבו.

 אהבה בשמיים: אין רגע דל בדף הפייסבוק של אביב כהן. נחשפנו לעוד תמונה רומנטית ודביקה של הבועט עם הצמודה ליז אסרף, שלא מסוגלת לשחרר אותו לשניה. חמודים שכאלה.

 סתם רצינו לעדכן אתכם: ליקיר המדור אבי רביבו יש בעיה קטנה במחשב והמדור שמע שהוא זקוק לעזרה. מי שיכול לבוא לקראתו תבוא עליו הברכה. תודה מראש.

האחים בן שטרית לא רק אוהדים שרופים של בית שאן ומשמשים כצוות רפואי במגרש. האח רפי ראש העיר בטוח גאה
האחים בן שטרית לא רק אוהדים שרופים הם גם עוזרים לצוות הרפואי במגרש. האח ראש העירבטוח גאה

↑ עמי ואשר בן שטרית, האחים של ראש עיריית בית שאן רפאל בן שטרית ולפני הכל-אוהדים מושבעים של הפועל בית שאן, ממלאים באהבה ובהתנדבות את תפקיד החובש והאלונקאי במגרש. אנשים מקסימים.

שבת שעברה, מגרש הקט-רגל במועצת הפועלים בעפולה: שני יורשי העצר של השוער מאיר כהן, אפק ואביב, הגיעו למגרש בכדי לשמור על כושר גופני.

 לידיעת הקורא המתמיד לידור כהן: אנחנו מבינים שאתה בעד אופנה ומשתדל להיות סטייליסט, אבל מקורות יודעי דבר סיפרו לנו שקצת נסחפת עם הצעיף הארוך שגירד את הרצפה.