מכבי פ"ת מעוניינת באופיר חיים, גישושים מול מסאי דגו

ראשי הקבוצה ממלאבס גיששו לגבי מאמן הפועל עפולה. בקבוצה לא ירדו לגמרי מאופציית ירון הוכנבוים וגם גיששו אצל מאמן הפועל אשקלון. התנאי שיציבו בהנהלה למאמן הבא: סעיף שחרור בחוזה ע"ס 50 אלף. "למדנו לקח ממה שהיה בעבר", אומרים במועדון. ביום שני הפועל ת"א תגיע לעפולה (19:00).

גם במהלך השבוע האחרון סוגיית המאמן העסיקה את ראשי הקבוצה, שעד כה לא יודעים לומר בוודאות מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה.
נכון לעכשיו לאופיר חיים יש סיכוי לא רע להמשיך בקבוצה, שכן בהנהלה מאוד מעריכים אותו, אבל המאמן וסוכנו אבי נימני בוחנים במקביל אופציות בליגת העל. מי שמגלה עניין באופיר חיים היא מכבי פ"ת. ראשי הקבוצה ממלאבס גיששו אצל העפולאים ושמעו חוות דעת על המאמן אופיר חיים. "זו גאווה עבורנו אם נוציא מעפולה שלושה מאמנים לליגת העל בעונה אחת", אמר גורם בעפולה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעפולה בודקים אופציות נוספות למקרה שאופיר חיים לא ימשיך. אחד השמות המעניינים שהוזכרו בסביבת המועדון הוא שמו של מסאי דגו, שפתח את העונה בהפועל כפר סבא ועבר בהמשך להפועל אשקלון מליגת העל. במקביל, מועמדותו של ירון הוכנבוים עדיין עומדת על הפרק.
ללא קשר לזהות המאמן הבא, עושה רושם שבהנהלת הקבוצה למדו לקח מהעונות האחרונות. "המאמן הבא, ולא משנה מי יהיה, יצטרך להסכים לסעיף שחרור על סך 50,000 קלים. לא נסכים למה שהיה בעבר", אמרו בעפולה.
בתוך כך, בקבוצה יצאו עם תחושה קשה מאוד אחרי התבוסה המשפילה 1:5 מול בית"ר ת"א/רמלה. "התפרקנו לגמרי. אין הסבר ליכולת החלשה", אמר שחקן בקבוצה. ביום שני(7.5) הקבוצה תארח את העולה הטרייה לליגת, הפועל הפועל ת"א (19:00).