מכבי טבעי הגיעה למגדל העמק

לראשונה יינתנו בעיר שירותי הרפואה המשלימה מבית מכבי שירותי בריאות

בשורה מצוינת עבור תושבי מגדל העמק: עם הרחבת פריסת השירותים של מכבי שירותי בריאות בעיר, מכבי טבעי חנכה שלוחה חדשה של טיפולי רפואה משלימה בעיר.
תושבי העיר יוכלו מעתה לקבל את טיפולי הרפואה המשלימה בנגישות, קרוב לביתם. החל מטיפול בדיקור סיני המיועד למגוון רחב של מצבים רפואיים כדוגמת כאב כרוני, הפרעות במערכת העיכול, בחילות בעת הריון ולחץ דם בלתי מאוזן, דרך טיפול שיאצו המיועד לסובלים מכאבי גב, כאבי ראש, מיגרנות, הפרעות שינה ועוד, ועד לטיפולי רפלקסולוגיה, המיועדים למטופלים הסובלים מסטרס, , כאבי ראש, בעיות במערכת העיכול, הפרעות שינה, נזלים באוזניים לתינוקות וילדים, חוסר איזון הורמונאלי, בעיות פריון ועוד – במכבי טבעי ייתנו מענה לכל אותן בעיות רפואיות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

במכבי מדגישים כי הרפואה המשלימה מתקיימת באינטגרציה עם הרפואה המערבית ואינה חליפית לה. משמעות הדבר היא שמטופל שנמצא בתהליך טיפול ברפואה הקונבנציונלית יוכל להיעזר ברפואה המשלימה על מנת להקל באופן משמעותי על איכות חייו במהלך הטיפול הקונבנציונלי.  בשנים האחרונות שירותי הרפואה המשלימה צברו תאוצה רבה ולאור הצלחות רבות בטיפולים השונים הביקוש עלה בצורה משמעותית. מסיבה זו, הוחלט להרחיב את פריסת השירותים בעמק. בנוסף במכבי מוסיפים כי קביעת התורים לשירותי הרפואה המשלימה במגדל העמק תתבצע דרך מוקד מכבי טבעי בטלפון.
דנה לייב, מנהלת מכבי טבעי בעמק: "אנו גאים להקים שלוחה נוספת של מכבי טבעי בשיתוף עם מכבי שירותי בריאות, ומתכננים לפתוח שלוחות נוספות בהמשך לטובת טיפול שלם בחברי מכבי. אנחנו מאמינים כי הרפואה המשלימה שומרת על אורח חיים בריא ונכון".