מי אוהבת לבלות וגם ללמוד, נטלי חזרה לארץ עם החבר והאבא, מי רוצים סטודנטים ברמת ישי

המחנכת רינת מור אילון , שמה כמטרה לבלות את חופשת הקיץ  בהעשרת דעת מקצועית ובמקביל בבילוי ימים מלאים  עם בני המשפחה האהובים ובין לבין להצטייד במאכלים ערבים לחך ממסעדת אלסולטן במקום להתבשל במטבח הביתי.

 

משפחת מורד בהרכב מלא כבשה בשבת את הבריכה במגן שאול לחגוג יום הולדת 64 להרצל מורד. על החגיגה ניצחה עורכת הדין עידית שינו שדאגה שלכולם יהיה הכל כמו שהיא יודעת.

גל ודן האחים למשפחת מאיה ארזו השבוע את הפקלאות נפרדו מבני המשפחה ויצאו לחצי שנת חופש בהודו הרחוקה. אנחנו מבטיחים לעדכן בתמונות ואיזכורים למשפחת מאיה המורחבת.

 

 

גבי הלנט ותומר לוי מזמינים לערבי  סטודנטים במועדון פלאג ברמת ישי
גבי הלנט ותומר לוי מזמינים לערבי סטודנטים במועדון פלאג ברמת ישי

גבי הלנט מנהל השיווק של רשת מועדוני פלאג אין יחד עם תומר לוי , מנהל המועדון ברמת ישי, החליטו להקדיש את ימי הראשון בשבוע למבצע ייחודי ומפנק  לסטודנטים שזה אומר 3 שעות של בילוי קריוקי כולל שתייה חופשית של בירות, קאווה ולבורסקו תמורת 99 ₪.

הילה יצחק חוגגת היום יום הולדת …האבא רנ"ג בכיר יגאל מורד עסוק כבר שבוע בהכנות לקראת יום ההולדת של הנסיכה הפרטית שלו. אנחנו מצטרפים לברכות. עד 120!

• יוסי לוי ורעייתו ראויים בהחלט לתואר הצועדים המתמידים. בני הזוג לוי משקימים קום מידי בוקר לצעידה ברחבי העיר. בריא לגוף ומחזק את הזוגיות אנחנו מפרגנים.

 

 

נטלי ונופר מורד עם האבא הגאה והחבר
נטלי ונופר מורד עם האבא הגאה והחבר

נטלי ונופר מורד חזרו השבוע מארצות הברית עם האבא הגאה איתן מורד והחבר של נטלי.

 

ניצן קרוננברג כבר מזמן עסוק יותר בענייני נדל"ן בחברת רימקס מאשר בכדורגל. אבל נראה כי הרגלים ישנים קשה לעקור ושוער עפולה לשעבר מקפיד לפתוח כל יום עבודה בלייפ אנ פיטנס באימון כושר.

יוסי אקריש ורעייתו רינת נהנו בסופש קצר בת״א ללא אגם ואדיר הילדים המקסימים,וכל זאת לרגל יום הולדתו ה-40 של יוסי, רינת דאגה להמון פינוקים ומתנות מזל טוב.

 

 

אייל בצר ואבו אמין
אייל בצר ואבו אמין בעיד אל פיטר

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל מעניק מתנה לאבו אמין – תמונה של העמק. במסגרת ציון עיד אל פיטר בעמק.

 

ירון נגה איש חסד אמיתי נצפה בבריכת ניר יפה משתכשך עם הקטנטנים אכן אבא למופת. מפרגנים בגדול.

מזל טוב לידידנו חזי סיבוני שחגג השבוע יום הולדת הרעיה שירן פינקה בשלל הפתעות וזה רק ההתחלה חזי תתכונן.