מי יציל את מחלקת הנוער בעפולה?

איש התקשורת והספורט שלומי אלבז מנתח בטור אישי, את מצבה של מחלקת הנוער של הפועל עפולה

בשקט בשקט, "בעבודה קשה" מחלקת הנוער בעפולה ממשיכה שנה אחר שנה לרשום "הישגים מקצועיים". ולהלן חלק מה"הישגים": קבוצת הנוער ירדה בשנה שעברה ליגה (לארצית), והשנה הגיע תורם של קבוצת נערים א' שירדה אף היא.
קבוצת הנוער, אגב, נכשלה השנה במשימה לעלות חזרה, אף שלמשימה זו הביאו מאמן "מוכח" תוצרת חוץ-הקריות.
בשבוע האחרון אני שומע את האחראיים לכישלונות הרבים משתמשים בסיסמאות ריקות מתוכן ומודיעים קבל עם ועדה: "אין לנו תקציבים ושם המשחק זה כסף". כמה קל לומר זאת ולהתנער מאחריות. אז תאמרו לי חבריי, מהם התקציבים של מחלקות הנוער בטבריה? נצרת עילית ואעבלין?

שרון כץ. חוגג על חשבון עפולה צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"
שרון כץ. חוגג על חשבון עפולה. צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"

שימו לב: למחלקת הנוער בעפולה יש מנהל מחלקה, מנהל מקצועי, מאמן שוערים, מערך הסעות וציוד, אבל העיקר טוענים שאין תקציב. על כך היה אומר נחמיה שטרסלר: "ושלא יעבדו עליכם". העובדות הן פשוטות. לפני חמש שנים התמודדו כאן קבוצת הנוער וקבוצת נערים א' על כרטיס לליגת העל, והמשימה הייתה פשוטה-לשמור על הקיים. אך נכשלתם, סדר העדיפויות בכדורגל העפולאי השתנה, מעדיפים לשלם כאן סכומים מטורפים והזויים מכספי משלם המיסים לדריו פרננדס, ראובן עטר ודוד סולארי ועוד רבים שעשו "סיבוב" עלינו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ושרון כץ, המנהל המקצועי שמונה בתחילת השנה, הוא דוגמא מצוינת לאיך שמנהלים את המחלקה שנחשבת למחלקה עם המתקנים הטובים ביותר בארץ.
כץ הוא בהחלט אחד ממאמני הכושר הטובים שיש לנו באזור אבל מפה ועד לקבלת תפקיד מנהל מקצועי זה בעייני עוד רחוק, רק בבירת העמק זה יכול לקרות.
האמת היא שהמקרה של כץ הוא פשוט הזוי, הוא לא אשם שבתחילת השנה בהפועל עפולה אישרו לו לשמש גם כעוזר מאמן של היריבה השכנה מנצרת עילית ובנוסף, לשמש כמנהל מקצועי. היה מדהים/תמוה לראות אותו חוגג את הניצחון של נצרת עילית על חשבון עפולה, ופחות מ-24 שעות לאחר מכן יורד ליגה כשהוא על הקווים בנערים א', בהפועל עפולה כמובן, למי שהתבלבל.
האמינו לי, מהר מאוד הראש של כץ כבר חשב על הדרבי מול אחי נצרת. חברים- הגיע הזמן להפסיק להשתמש בסיסמאות, הילדים האלו זה העתיד שלנו, אל תרסקו לנו אותם. קברניטי הספורט בעפולה, לטיפולכם המסור!

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|