מי גאון של אמא ואבא? תכירו את הילד מעפולה עם הזכרון הפנומנלי

פאר בן ה-6, בנו של איתי כהן חבר מועצת העיר עפולה זוכר אינספור מספרי טלפון, לוחיות רישוי ועוד

"פאר היצירה": מפעם לפעם אנו נחשפים בכלי התקשורת לכישרון או יכולות מפתיעות של ילד כזה או אחר, וזה מעורר בנו רגשות התפעלות יוצאי דופן. התחושה הזו צצה מיד במפגש עם פאר כהן, ילד בן 6 מעפולה שניחן בזכרון פנומנלי נדיר.
כהן, שיעלה בעוד כחודש לכיתה א׳ בבית הספר שהם החדש ברובע יזרעאל בעפולה שולף בקלילות בפני בני משפחתו וחבריו מספרי טלפון, מספרי לוחיות רישוי, קודים של כניסה לבניין, מספרי כרטיסי אשראי ועוד.

אביו איתי, חבר מועצת העיר עפולה ואמו נופר הבחינו בכשרון הייחודי של ה״תכשיט״ המתוק שלהם לפני כשנה וחצי מאז לא מפסיקים ל"התקיל" אותו ללא הצלחה מרובה.
"פאר אמר לי שהוא גם רוצה להיות בטלוויזיה וביתר אמצעי התקשורת, כפי שאני מופיע מדי פעם", אומר בגאווה ובחיוך האב איתי, "וזה עודד אותו עוד יותר לחדד את הזכרון הפנומנלי שלו. זה טבעי אצלו ונעשה בחן רב ואנחנו וכל יתר בני המשפחה מתרשמים בכל פעם מחדש. לנו הכי חשוב שהוא ימשיך להיות ילד טוב ושמח בדיוק כפי שהוא. אני בטוח שהזכרון המעולה שלו ישמש אותו בעתיד בדרך כזו או אחרת".
הכישרון של פאר לא נעלם מאמצעי התקשורת הארצית והיום הוזמן הילד לראיון בתוכנית הערב של אמנון לוי, יחד עם אביו. מיוצר לציין שהוא צלח את ראיון הבכורה שלו בהצלחה רבה.

משפחת כהן
משפחת כהן