מטה לימור רגב: "אחוזי ההצבעה יקבעו את תוצאות הבחירות"

"לתפיסה של רגב, ההישענות על העבר והעמידה במקום אינה מבשרת טובות לגבי העתיד", נמסר ממטה רגב

שבוע לפני יום הבחירות ובמטה לימור רגב מתרוצצים עשרות פעילים בהכנות אחרונות לקראת יום הבחירות. במטה הדגישו כי האווירה לא משאירה מקום לספק לגבי האופטימיות על התוצאות הצפויות. "לכולם ברור כי תושבי העמק יצביעו הפעם בעד שינוי והתקדמות אך גם ברור שאחוזי ההצבעה הם שיקבעו את התוצאות”, הוסיפו גורמים במטה. לפני ימים אחדים הופיעה רגב בקיבוץ שריד בחוג הבית ה- 100. בטרם הכניסה לישורת האחרונה לקראת הבחירות הציגה רגב משנה סדורה על הנסיון אותו היא מביאה לתפקיד ראשת המועצה ועל שלל התוכניות שלה לשינוי מהותי באופן בו פועלת המועצה.
מעגלי התמיכה ברגב התרחבו בשבועות האחרונים והיא זוכה לתמיכה נרחבת משורה מרשימה של מובילי דעה בעמק לרבות ראשי ההתיישבות כמו אריק נחמקין האגדי, אנשי צבא בכירים לשעבר כמו גיורא ענבר וסגן ראש המוסד לשעבר רם בן ברק, אנשי חינוך מובילים, ספורטאים כמו גור שלף, ועדי יישובים של הישובים הבדואים ורבים אחרים.
עוד הוסיפו במטה רגב: "ללימור רגב אין ספק ברצון תושבי העמק בשינוי עמוק ויסודי באופן בו המועצה מתמודדת עם אתגרי המרחב. היא חוזרת על אמירתה כי אין בליבה דבר נגד אייל בצר אותו היא מעריכה אלא מציגה אלטרנטיבה מנהיגותית ודרך חדשה ורעננה לניהול נושאי המועצה. לתפיסתה של רגב, ההישענות על העבר והעמידה במקום אינה מבשרת טובות לגבי העתיד”. נראה כי מערכת הבחירות בעמק יזרעאל יודעת בפעם הראשונה מזה שנים ארוכות התמודדות מרתקת ומעניינת.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|