מחר: מחזירים אהבה לרב ידגר

תלמידיו, מוקירי דרכו, תושבי העמק, וחסידי חב"ד מכל רחבי העולם מתגייסים להחזיר לרב יצחק ידגר אהבה ולסייע בהחזקת מוסדות חב"ד בחבל התענך והקרן למשפחות הנזקקות. מחר יחלו ימי השותפות ויופץ קישור לאתר ההתרמה. תושבים רבים כבר הביעו נכונותם להתגייס כדי לעזור לרב להגיע ליעד

כבר 60 שנה שהרב יצחק ידגר פועל להפצת יהדות באהבה ומאור פנים בעפולה ובחבל התענך בשליחותו של הרבי מליובאוויטש. הרב ידגר, משלוחי חב"ד הוותיקים בעולם ממשיך את שליחותו במלוא המרץ והעוצמה גם ממרומי שמונים שנות חייו.
אלפים מתושבי העמק נעזרים ברב לעצה ולברכה, עשרות משפחות (למעלה מ-80) נעזרות ברב לפני החגים על מנת להשיג את צרכי החג, ובמשך השנים למאות תלמידים משפחות נצרכות אשר להם דאג הרב לכל מחסורם בין אם מדובר בציוד לביה"ס, הסעות ואפילו מזון להשביע את רעבונם.
כיום, בגילו המתקדם ומצבו הרפואי, גיוס המשאבים להחזקת המוסדות הפך להיות משימה כמעט בלתי אפשרית. תלמידיו, מוקירי דרכו, תושבי העמק, וחסידי חב"ד מכל רחבי העולם מתגייסים להחזיר לו אהבה ולסייע בהחזקת מוסדות חב"ד בחבל התענך והקרן למשפחות הנזקקות.
"אני בקושי מתמודד עם ההוצאות הרבות, זה לא פשוט כלל וכלל. כולי תקווה שימי השותפות יאפשרו לנו להמשיך את הפעילות הסדירה והכל כך חשובה וקדושה. השתתפו כדי לתת לי את הכוח להמשיך", מבקש הרב ידגר.
מחר (שני) יחלו ימי השותפות ויופץ קישור לאתר ההתרמה. תושבים רבים כבר הביעו נכונותם להתגייס כדי לעזור לרב להגיע ליעד.
כל תרומה מעל 180 שקלים, מזכה בהשתתפות בהגרלה על שטר של דולר לברכה שקיבל הרב ידגר מידיו הקדושות של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח. ובנוסף, בהתאם להוראת הרבי מליובאוויטש שהסמיך את הרב ידגר: "יענה בשמי לכל אלו שפונים אליו… ויהפך להם לצינור ושפע ברכה לכל המצטרך להם", יזכו המשתתפים והתומכים יזכו בברכה מיוחדת מהרב יצחק ידגר.
מוקירי דרכו אמרו השבוע: "אנו יוצאים בקריאה, בואו נעזור לרב להגיע ליעד ולהמשיך ולפעול למען ילדי ישראל ולמען עוד אלפי יהודים".

התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה
לאתר ההתרמה: https://www.shutaf.im/yadger
פרטי חשבון להעברה בנקאית: גאולת מנחם תענך אביטל. ע"ר
בנק מזרחי. סניף 474. חשבון 367951.
לפרטים נוספים בעניין אפשרויות לתרומה:052-5449307