"מחממי לב": תושבי מגדל העמק התגייסו למען נפגעי השריפות

פרסום בדף הפייסבוק העירוני– הוביל את תושבי מגדל העמק לתרום ביגוד, מגבות ומצעים למשפחות ממבוא מודיעים שבתיהם נפגעו בשריפות. ההענות חסרת התקדים הובילה לעצירת האיסוף בעקבות מחסור במקום

גל החום שהכה בשבוע שעבר הותיר עשרות משפחות ללא קורת גג ובין היתר משפחות ממבוא מודיעים שנאלצו להתפנות מבתיהם שנשרפו כליל. בעקבות האירוע הקשה החליטו בעיריית מגדל העמק לנסות ולסייע לאותם תושבים. במסגרת זו, במחווה ראויה להערכה, פורסם בסופ"ש בעמוד הפייסבוק העירוני מודעה אשר בישרה על תחילת מבצע לאיסוף ציוד.

התגובות לא איחרו להגיע ולאחר פחות מ-24 שעות ולאחר פחות מ-24 שעות הגיעו עשרות תושבים לבניין ההון האנושי בעיר ופרקו שקיות וארגזים מלאים בבגדים, מצעים, מגבות, נעליים וכו' שנשלחו למשפחות שבתיהם נפגעו.
"מרגע שראינו את המודעה שמנו את הכל בצד והתרכזנו באיסוף ציוד למען אותם משפחות", אמרה תושבת העיר והוסיפה: "אני לא מסוגלת לדמיין מה עובר עליהם בימים אלו. אם אפשר לעזור, כמובן שנעשה הכל בשביל שירגישו טוב יותר".

ראש העיר אלי ברדה: "מחמם את הלב לראות את התגייסותם של תושבי העיר למען המשפחות שביתם נשרף. מדובר במצב לא פשוט עבור המשפחות. לשמחתי, הייתה התגייסות אופיינית לתושבי העיר הידועים בנדיבותם ובערבות ההדדית שלהם".

אליקים: משמחים את בנו של החטוף צחי עידן

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|