מחמאות למורה הקונדיטוריה איציק אטיאס ותלמידיו שהרשימו בקינוחים. פלאש! – רכילות בעמק

המורה של מגמת הקונדיטוריה בבית הספר "אורט פסגות" במגדל העמק, איציק אטיאס, דאג יחד עם תלמידיו לפינוקים לכבוד הביקור של מנכ"ל רשת "אורט" צביקה פלג וראש העיר אלי ברדה. היה טעים.

• דניאלה ששון בת ה-20 מיקנעם השתחררה לא מכבר משירות צבאי בבית חולים 10. לנוהגיע מידע שעלמת החן הצטרפה לצוות המארחות של מסעדת 'פיאנו פיאנו' יקנעם. בינתיים היא חוסכת לטיול הגדול ולגברים שמביניכם נספר שהיא פנויה.

אושיית הרשת הסטנדאפיסטית ננעה פילטר נחתה בעפולה הצחיקה את הקהל במופע
אושיית הרשת הסטנדאפיסטית ננעה פילטר נחתה בעפולה הצחיקה את הקהל במופע

↑ נעה פילטר, כוכבת הרשת והיוטיוב הגדולה נוחתת בעשרים לאפריל בבירת העמק למופע סטנדאפ מרתק בנושא נשים, ספורט ותזונה. אז יאללה, תבטיחו את מקומכם בהיכל התרבות עפולה. צילום: ערן לוי

• לקחו פסק זמן. השבוע תפסנו את מלי ממן ואפרת איבגי מנצרת עילית יחד עם חברתם הטובה לאה עייש ממגדל העמק במתחם הקריוקי והאירועים, הפלאג אין ברמת ישי. מטרת ההתכנסות: חגיגת יום הולדת משותפת. הבנות נהנו משעתיים של קריוקי ולא וויתרו על מגוון המנות והמשקאות שהמתחם מציע.

סגן ראש העיר של עפולה יודיס בא הציץ ונהנה מפסטיבל הטעמים בעפולה
סגן ראש העיר של עפולה יודיס בא הציץ ונהנה מפסטיבל הטעמים בעפולה

 סגן ראש עיריית עפולה ד"ר בוריס יודיס נהנה בכל רגע בפסטיבל הקולינארי שנערך ברביעי שעבר במתחם השוק המתחדש של בירת העמק- במסגרת פסטיבל טעמים בעמקים.

 שני בשבוע. מסעדת כינור דוד. עפולה. דודו כהן, כוכב האח הגדול 7 וגולסטאר מקסיקו מתענג על שווארמה עסיסית עם כמה וכמה חברים. בכיף.

עו"ד סיוון אוחנה לקחה פסק זמם מבתי המשפט לטובת זמן - Q עם הגיסה מרסל אדרי
עו"ד סיוון אוחנה לקחה פסק זמן מבתי המשפט לטובת זמן איכות עם הגיסה מרסל אדרי

 עורכת דין סיון אוחנה יחד עם גיסתה המתוקה מרסל אדרי התפנקו להן בארוחת בוקר מפנקת ברולדין. אנחנו כמובן לא הפרענו.

• בנוכחות בני משפחתה ויקיריה השתתפה עובדת העירייה המקסימה מרים לוי בערב מרגש שקיימה עיריית בית שאן לעובדיה שפרשו לגמלאות. הערב התקיים במעמד ראש העיר רפאל בן שטרית, מנכ"ל העירייה שוקי פורטל ויו"ר ועד העובדים הרצל בן סבו. למרים שעבדה במשך שנים רבות בבית ספר רמב"ם בעיר הוענקה תעודת הוקרה ושי צנוע ואיחולים לבביים לבריאות טובה ואיתנה ואריכות ימים ושנים.

 תגידו שאפו גדול לחברי מועצת התלמידים משכבת י' בכפר הנוער ויצו ניר העמק שארגנו אירוע התרמת שיער לארגון זכרון מנחם. בתמונה: התלמידות יחד עם המנהלת אסתי כהן ומעצב השיער ירין בארי.

 תפתחו יומנים ותתזכרו את עצמכם: האיש והאגדה, יורם חונצ'ה, יחגוג ממש היום את יום הולדתו. אנחנו בטוחים שהוא ישמח לשמוע ממכם את צמד המילים מזל טוב.