מחזקים זיקה: אנשי חינוך מהעולם ביקרו בבית קק"ל בנוף הגליל

בביקור בבית קק"ל למצוינות בנוף הגליל שמעו חברי המשלחת על מטרות המקום וכיצד הוא פועל. צילום: יואב דביר מערך ההסברה בקק"ל

משלחת הכוללת כ-200 אנשי חינוך, מנהלים ומחנכים מארה"ב, שוויץ, צרפת, צפון אפריקה, קנדה ואנגליה, הפועלים במסגרות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, ביקרה בבית קק"ל למצוינות בנוף הגליל. המשלחת שמייצגת מעל 50 בתי ספר ברחבי העולם,  הגיעה לארץ על מנת לקחת חלק במסגרת כנס החינוך העולמי של קק"ל שנמשך שבוע ימים לטובת דיונים, סדנאות ומפגשים בנושאים סוגיות חינוכיות אקטואליות.

בביקור בבית קק"ל למצוינות בנוף הגליל שמעו חברי המשלחת על מטרות המקום וכיצד הוא פועל, בנוסף שמעו רקע על המורים ובוגרי יחידת 8200 וכמובן התרשמו מעיצוב המקום והסביבה הלימודית המזמינה. אנשי החינוך מחו"ל גם עודכנו בעלייה בהישגי תלמידי העיר מהרגע שבית קק"ל למצוינות נפתח.

יו"ר קק"ל, דניאל עטר: "משלחות המורים לישראל נועדו לחזק את הזיקה של המורים לישראל ולמורשת של העם היהודי. זהו כלי נוסף במאבק החשוב באנטישמיות. המשלחות מאפשרות הכרות מעמיקה ואינטימית עם היהדות וההיסטוריה של העם היהודי. בעתיד יהיו עוד משלחות רבות נוספות שיזכו להכיר את הציונות מקרוב במסע מרתק ומלהיב ברחבי הארץ ובזכות הביקורים האלו יוכלו להעביר לתלמידים את הרוח הישראלית והיהודית בצורה הטובה ביותר או כפי שהם סיכמו זאת – 'להיות שגרירי קק"ל בארצם'".