מחובר לתושבים: איתי כהן יחזיק את תיק הרווחה ופניות הציבור בעיריית עפולה

"אני 'חי' את העיר יחד עם אבי אלקבץ ואני בטוח שאת טביעת האצבע של פעילותנו המשותפת ייראו תושבי עפולה כבר בקרוב", אמר כהן השבוע

במסגרת השינויים הארגוניים בעיריית עפולה, בעקבות הבחירות האחרונות, חבר המועצה הנכנס והצעיר איתי כהן יחזיק את תיק הרווחה ופניות הציבור. כהן גם יעמוד במקביל בראש ועדת הרווחה העירונית. מדובר בשני נושאים ותחומי פעילות רחבי היקף שקרובים ללבו של כהן ושאותם הוא הזכיר בליבת קמפיין הבחירות שלו בפני תושבי עפולה- בחודשים האחרונים. "אני שמח וגאה לשמש כמחזיק תיק הרווחה ופניות הציבור", אמר כהן השבוע, “אלו תחומים שהעסיקו אותם בכל השנים האחרונות ועתה יש ביכולתי להוביל שינויים משמעותיים עבור תושבי העיר עפולה. כבר בשבועות האחרונים, מיד לאחר הבחירות אני מקבל הרבה יותר פניות מתושבים וכמובן שאני משתדל לתת מענה לכל אחד ואחת. זה לא סוד שדיברתי עם אבי אלקבץ, ראש עיר הנבחר על הרצון שלי לעסוק בנושאים הללו ואני שמח שהוא מאפשר לי לפעול בהם. אבי מדבר לתושבים בגובה העיניים, הוא רגיש ויודע להקשיב ולהכיל ורוח המפקד הזו באה לידי ביטוי בכל מחלקות ואגפי העירייה. העובדה שהיום אני נמנה על מקבלי ההחלטות בעיר, תסייע לי לקדם אינטרסים ופרוייקטים לטובת תושבי עיר, בעיקר לאלה שידם אינה משגת ומעבר לכך לכל התושבים".

כהן, שיפעל בהתנדבות מלאה, צפוי להיפגש בקרוב עם מספר חברי כנסת ושרים. השבוע הוא כבר נפגש עם שר האוצר משה כחלון במטרה לסייע בקידום תקציבים עבור תושבי העיר ובקרוב הוא גם ייפגש עם שר הרווחה חיים כץ. “בימים הקרובים אשב עם ראש העיר אבי אלקבץ לפגישה מסודרת בה אקבל את תחומי הפעילות ממנו", אמר כהן, “אני אעשה כל שביכולתי בכדי לעמוד בכל משימה שהוא יטיל עליי. בתוכניות העבודה שלי מספר שינויים שאני רוצה לקדם ולהוביל. בין היתר ארצה להרחיב את פרוייקט חלוקת התיקים שלי בפתיחת השנה- יחד עם המחלקה לשרותים חברתיים בעיר, אנסה לפעול עבור אמהות חד הוריות במצב סוציואקונומי קשה, אפעל לקדם תוכניות של נערות בסיכון וכן אקדם תוכניות לשדרוג מערך פניות הציבור בעיר. אני 'חי' את העיר יחד עם אבי אלקבץ ואני בטוח שאת טביעת האצבע של פעילותנו המשותפת ייראו תושבי עפולה כבר בקרוב", סיכם כהן.

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|