מרומנטיקה לטרגדיה: נפתרה תעלומת הרצח בגינוסר

בעקבות חקירת רצח תהילה נגר ז"ל מגינוסר, הוגש היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשם, ראיד רושרוש בן ה-27, מי שהיה בן זוגה ורצח אותה באופן מחריד. סיפור כואב

כתב אישום חמור הוגש היום כנגד ראיד רושרוש שנאשם ברצח המזעזע של תהילה נגר מקיבוץ גינוסר שלשפת הכנרת.
בתאריך 20.12.16 סמוך לשעה 07:00 בבוקר, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על  מציאת גופת אישה המוטלת לצד הדרך בכביש 90 סמוך לישוב מגדל.
כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות. במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מחוז צפון וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית.

• ניהלו מערכת רומנטית בעבר

מהנתונים הראשונים בזירה עלה כי המנוחה הינה תהילה נגר ז"ל תושבת קיבוץ גינוסר הסמוך, בת 31, אשר לילה קודם יצאה לבילוי ומאז לא שבה לביתה. צוות החקירה גילה כי נגר יצאה לבילוי עם הנאשם שהיה בן זוגה. זמן קצר לאחר הדיווח על מציאת הגופה, חוקרי המשטרה איתרו את הנאשם במקום עבודתו בכפר עילבון. הנאשם נעצר והובא לחקירה אך לא שיתף פעולה ובנוסף בחר שלא לענות לשאלות חוקריו לאורך כל תקופת מעצרו.

זירת הרצח של תהילה נגר בגינוסר. צילום: מד"א
זירת הרצח של תהילה נגר בגינוסר. צילום: מד"א

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מחקירה אינטנסיבית עלה כי הנאשם ונגר ניהלו מערכת רומנטית במשך שנה וחצי. במערכת היחסים בין השניים הנאשם נהג להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך היא הקפידה לשמור על כך בסוד ולא לשתף איש בחוויותיה הקשות עם הנאשם, והמשיכה להיות עימו בקשר רומנטי. לפני כחודשיים במהלך חודש אוקטובר 2016 הנאשם שוב הכה את המנוחה בחוזקה עד אשר נזקקה לטיפול רפואי, והפעם אזרה אומץ וביחד עם אימה הגיעה לתחנת המשטרה להתלונן כנגד האלימות מצד בן זוגה.

• תהילה נאבקה ברוצח עד נשימותיה האחרונות

מיד לאחר הגשת התלונה הנאשם אותר, נחקר ונעצר למשך חמישה ימים אך בשל חוסר שיתוף פעולה מצד נגר ז״ל, בקשתה למחיקת התלונה והקשיים הראייתיים שעלו מן החקירה, הנאשם שוחרר ע"י בית המשפט ונאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה למשך 15 יום והתיק נסגר. רק לאחר רצח המנוחה התאפשר לחוקרים להגיע לראיות חדשות ומהותיות בגין האלימות של הנאשם כנגד המנוחה. התיק נפתח מחדש והנאשם מואשם גם באלימות הקשה שנקט כנגד המנוחה במהלך הקשר הרומנטי שלהם.
לאחר 15 יום, שבהם נאסר עליו ליצור קשר עם נגר, הנאשם יצר איתה קשר וביקש ממנה לחדש את היחסים ביניהם או לפחות לסיים את הקשר הרומנטי שהיה ביניהם בצורה יפה והמנוחה נענתה לו.


ניתוח מהיר של צוות החקירה בזירה גילה כי החשוד ברצח הינו הנאשם בן זוגה ראיד רושרוש וכי הוא נהג ברכב המשפחה מסוג ג'יפ.  הצוות יצא מיד לאיתור הנאשם בביתו אך גילה כי הרכב לא נמצא בחניה וכי הנאשם יצא לעבודתו ברכב טויוטה של המשפחה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתאריך ה 19/12/16 הנאשם הגיע לקיבוץ בו מתגוררת נגר, אסף אותה ברכבו והשניים בילו במתחם הקניות בטבריה.
בשלב מסוים, סמוך לשעה 00:45, הם הגיעו לחניון אספלט סמוך לכביש 90 מול הכניסה המזרחית לישוב מגדל ושם הנאשם ביצע את זממו ורצח את נגר, שנאבקה בו עד דקותיה האחרונות, באמצעות אבן שפה במשקל של כ- 30 ק"ג.
ניתוח מהיר של צוות החקירה בזירה גילה כי החשוד ברצח הינו הנאשם בן זוגה ראיד רושרוש וכי הוא נהג ברכב המשפחה מסוג ג'יפ.
הצוות יצא מיד לאיתור הנאשם בביתו אך גילה כי הרכב לא נמצא בחניה וכי הנאשם יצא לעבודתו ברכב טויוטה של המשפחה. צוות בילוש יצא לאיתור הנאשם במקום עבודתו וצוות נוסף ניסה לאתר את רכב הג'יפ בו נהג הנאשם ולאחר חיפוש יסודי ונרחב בישוב מראר הרכב נמצא בפאתי הישוב ובתוכו נמצאו סימני דם של המנוחה.
מהמשטרה נמסר: ״פיענוח אירוע רצח זה מצטרף לפיענוח של 13 מקרי הרצח שאירעו במהלך שנת 2016 במחוז צפון. בשנת 2016 אירעו 23 מקרי רצח: 18 מהם במגזר הערבי ו-5 מהם במגזר היהודי. עד כה 10 תיקי רצח פוענחו במגזר הערבי ו-4 תיקי רצח פוענחו במגזר היהודי. פיענוח של 60% מכלל מקרי הרצח בשטח מחוז צפון הושג בפרקי זמן קצרים תודות לפעילות נחושה ומקצועית של שוטרי משטרת ישראל, תוך שילוב כוחות של כלל היחידות השונות בתחומי החקירה, הפעלת אמצעים מיוחדים ומז"פ״.

תקף וירה: כתב אישום נגד צעיר מהאזור

|

סמוך לטירת צבי: סוכלה הברחת נשק גדולה

|