מזל טוב לקיבוץ דברת כבר בן 69 שנים

 

החודש חגגו בקיבוץ דברת בעמק יזרעאל את חג המשק ה – 69 לקיבוץ. החג השנה נחגג בסימן הצמיחה הדמוגרפית של הישוב ונכון ליום האירוע הוכפל מספר המשפחות בדברת בהשוואה לשנת 2011 , בה החלו תהליכי קליטה.
הארוע החגיגי התקיים בדשא המרכזי של הקיבוץ, ושם נהנו החברים והתושבים החדשים מתכנית אמנותית עשירה: חבר המשק הותיק אהרון ספיר, סיפר את סיפור בחירת השם דברת, ועל הבמה המרכזית הופיע הרכב מקומי של נוער דברת בשירה נגינה ותיפוף, ילדות הקיבוץ רקדו ועל המסכים הוקרנה

תושבי הקיבוץ ציינו 69  לעלייה לקרקע באירוע גדול וחגיגי
תושבי הקיבוץ ציינו 69 לעלייה לקרקע באירוע גדול וחגיגי

מצגת עם צילומי המשפחות החדשות.  כ- 400 איש, מבוגרים צעירים וטף השתתפו בחג השמח וביום לאחר מכן, נערך יום הילד כמיטב המסורת שהייתה נהוגה בעבר בקיבוץ: הילדים נהנו משלל פעילויות ודוכנים  בליווי ההורים והמבוגרים. את החג הוביל צוות מתנדבי התרבות שסחף וגייס רבים בהפקת האירועים.

המשיכו את החגיגות בהפנינג משפחות על כר הדשא

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ברך את תושבי דברת ואמר: "מלבד השכונה החדשה שאת בנייתה מובילה ומלווה המועצה תקופה ארוכה, אנו בתהליך של בניית כיכר גדולה בכניסה לקיבוץ. נמשיך ללוות ולתמוך בעשייה בקיבוץ, בכל דרך ולהעניק לכם את מיטב השירותים בכל תחום. רק לאחרונה, פתחנו מועדון ותיקים אזורי בגזית ואנו תקווה שימשוך אליו גם את ותיקי הקיבוץ שישתלבו בתכנית הפעילות העשירה בו."