מזל טוב! אירוע משפחתי מתקרב? כך תממנו זאת

בשביל לדעת איך לשלם על האירוע הקרוב תצטרכו קודם כל להעריך כמה הוא עולה. הנה המדריך שילווה אתכם שלב אחרי שלב

אירוע משפחתי כמו חתונה, בר מצווה או ברית מילה יכול להיות חוויה שמשאירה את האורחים עם מזכרת לכל החיים. מבחינת בעלי האירוע, זו גם הזדמנות מעולה לבלות עם המעגל הרחוק של המשפחה וכמובן עם חברים וקולגות. הבעיה היא שאירועים מן הסוג הזה עולים כסף, מה גם שחלקם מגיעים בתזמון לא צפוי.

העניין של מימון אירוע משפחתי רגיש מכפי שנהוג לחשוב. כולנו רוצים להפיק אירוע בלתי נשכח, אך רק למעטים מאתנו יש תקציב בלתי מוגבל. אז מה עושים? הנה השלבים שעליהם כדאי להקפיד על מנת לממן את האירוע הקרוב:

  1. העריכו עלויות

כמו כל הוצאה אחרת, גם אירוע משפחתי שמתקרב בצעדי ענק אפשר לממן רק אם מעריכים בצורה נכונה את העלויות המצטברות. הסוד הוא לחשוב על האופן שבו נחזיר את ההוצאות אחרי שהאירוע יסתיים, ולא רק לבדוק כמה יעלה להזמין אטרקציות ונותני שירותים. כמו כן, ניסיון עבר עם אירועים משפחתיים יכול בהחלט לסייע בשלב הזה ולהעניק אינדיקציה טובה לגובה ההוצאה. הערכת עלויות מבצעים לפי סוג ואופי האירוע. אפשר להגיע לאולמות אירועים כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע, לקבל המלצות מחברים ומשפחה וגם לקרוא מידע באתרי אינטרנט. הערכת עלויות דורשת השקעה של זמן, אך זה גם השלב המהנה שבו מדמיינים את האירוע המושלם ומחליטים כיצד הוא ייראה.

  1. הגדירו תקציב

על בסיס הערכת עלויות מגדירים תקציב וקובעים סדר עדיפויות. בשלב הזה מחליטים על מה לוותר, מה להכניס לאירוע ואפילו את מי להזמין. אם מגדירים בצורה נכונה את מסגרת התקציב, מונעים הפתעות לא נעימות ועוגמת נפש. יתרה על כך, את התקציב מגדירים גם בהתאם למועד האירוע וכאמור לפי יכולת ההחזר.
נתונים מענף האירועים מגלים שהפקת חתונה סטנדרטית של 300 מוזמנים תעלה 70-100 אלף שקל, בעוד על ברית מילה עם 100-200 מוזמנים תשלמו בערך 50 אלף ש"ח. מכאן והלאה, הכל תלוי ברשימת האורחים שלכם ובאישורי ההגעה.

  1. השוו בין מקורות מימון רלוונטיים

השלב הפרקטי של מימון האירוע המתקרב בא לידי ביטוי בהשוואה בין המקורות הרלוונטיים. אחרי שתדעו כמה עולה האירוע, תוכלו לקבל הצעה אטרקטיבית על הלוואת אקספרס ולגייס אותה באופן מיידי. הלוואה כזו ניתנת ברוב המקרים ללא צורך בהעמדת ערבים ובטחונות, במסלול חוץ בנקאי שלא משפיע על חשבון העובר ושב ובצורה נוחה שתחסוך זמן יקר בשבועות המלחיצים שלפני האירוע.

לסיכום, אירוע משפחתי אפשר לממן רק אם מעריכים בצורה נכונה את העלויות ומגדירים תקציב. לבסוף, רק נותר להשוות בין מקורות מימון ולתת עדיפות לאופציה של הלוואה משתלמת.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|