"מול כולם": תלמידי ויצו ניר העמק צפו בהצגה מרתקת

אפרת סולומון, רכזת החינוך החברתי בכפר סיפרה כי התלמידים היו מרותקים להצגה מהתחלתה ועד סופה. היא הוסיפה כי בתום ההצגה התלמידים מחאו מחיאות כפיים סוערות לקאסט בהצגה

תלמידי שכבות ז', ח' וט' בכפר הנוער ויצו ניר העמק צפו ביום שני שעבר בהצגה "מול כולם" של "תיאטרון השעה הישראלי". ההצגה המרתקת מספרת את סיפורו המרגש של מיכאל, ילד שסובל מתסמונת "טורט", תסמונת שגורמת לו להשמיע קולות מוזרים ללא שליטה ותנועות לא רצוניות. כל חייו עבר מיכאל מבית ספר לבית ספר ולא הצליח להשתלב, אבל השנה מחליטה אמו שהיא לא מוכנה לוותר ורושמת אותו לבית ספר חדש בכיתה "רגילה". חלק מהילדים צוחקים עליו ומציקים לו, אבל בזכות ילד אחד שמאמין בו ומקבל אותו כפי שהוא מצליח מיכאל לזכות באהדת כולם. בזכות אמו התומכת, החבר החדש שרכש והרצון הגדול שלו להשתלב, מצליח מיכאל ללמד את כולם שהשונות של כל אחד מאיתנו רק עושה אותנו מיוחדים. ההצגה הוצגה במסגרת סל תרבות.

אפרת סולומון, רכזת החינוך החברתי בכפר סיפרה כי התלמידים היו מרותקים להצגה מהתחלתה ועד סופה. היא הוסיפה כי בתום ההצגה התלמידים מחאו מחיאות כפיים סוערות לקאסט בהצגה. “במהלך השנה התלמידים צופים במגוון הצגות, אבל אין ספק שזו אחת הטובות ומהמיוחדות מבינהן", אמרה סולומון והוסיפה: “קבלת האחר והשונה הוא ערך שמועצם, מוטמע ונוכח בניר העמק, ובעזרת ההצגה התלמידים יכולים להתחבר לערך זה בצורה חינוכית ומוחשית".