מהפכה מחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית: "נשאיר רק 3 קבוצות תחרותיות"

על רקע ההצלחה המרשימה של קבוצת הנוער שהעפילה לליגת העל, מנכ"ל הפועל נצרת עילית גיל ברעם יזם מהלך מעניין לקראת העונה הבאה: "נלך לקראת מהפכה. אנחנו לא צריכים כל כך הרבה קבוצות תחרותיות במחלקה"

בדרך למהפכה: על רקע העונה המרגשת והמוצלחת של קבוצת הנוער, שהשלימה בשבוע האחרונה עלייה לליגת העל, ראשי הפועל נצרת עילית מעוניינים להוביל לקראת העונה הבאה מהלך מהפכני במיוחד במחלקת הנוער. במועדון מתכננים לשנות את הפורמט הקיים, שכולל 7 קבוצות תחרותיות ובמקום זאת להותיר רק שלוש או ארבע קבוצות תחרותיות ואת היתר להפוך לסוג של בית ספר לכדורגל. מי שעומד מאחורי המהלך הוא המנכ"ל גיל ברעם, שסיפר השבוע בראיון ל"חדש בעמק" את המניעים להחלטה: "אנחנו הולכים לקראת מהפכה בעונה הבאה. ילדים קטנים לא צריכים להיות עסוקים בתחרותיות בגיל כל כך צעיר. אנחנו גם לא צריכים הרבה קבוצות תחרותיות. בעונה הבאה יהיו שלוש או ארבע וזה מספיק לנו. היתר יהיו בבית הספר לכדורגל. זה יחסוך הרבה כאב ראש ומשאבים".
לגבי ההישג המרשים של קבוצת הנוער בראשותו של סמי מיכאלוב שהבטיחה במחזור הסיום של העונה את העלייה לליגת העל לנוער, אמר המנכ"ל ברעם: "הנוער שלנו עשו עונה מדהימה. אנחנו גאים בהם".

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|