מהן הסדרות הישראליות החדשות שכדאי לכם להכיר?

תכנים מסוימים בטלוויזיה יכולים להעניק לנו הצצה מרתקת למגוון רחב של תרבויות, אירועים וסיפורים. בנוסף, בשנים האחרונות יש מגמה חיובית של סדרות ישראליות חדשות ואת חלקן אתם פשוט חייבים להכיר

היכרות עם הסדרות הישראליות החדשות חייבת להיות חלק בלתי נפרד מרשימת המטלות של כל מי שמחפש מה לעשות עם הזמן הפנוי שלו. יתרה על כך, ברוב המקרים מדובר על תכנים רגישים שמעניקים הצצה מרתקת לתרבויות אחרות. בנוסף, בתכנים החדשים עולים סיפורים שאחרת לא היינו נחשפים אליהם ומתבצע תיעוד של אירועים אמיתיים או בדויים. הנה למשל 4 סדרות חדשות שהופקו, בוימו ונוצרו בישראל בתקופה האחרונה:

  1. פאנץ'

"פאנץ'" היא סדרת דרמה תקופתית של 12 פרקים שעוסקת בסצנת הסטנד-אפ הישראלית ועוקבת אחר מה שקרה לאנשים מהתחום בתחילת שנות ה-90. עם שחקנים מעולים כמו צחי גראד, מאור שוויצר ורון שחר ורשימת יוצרים מכובדת שכוללת את יואב גרוס, עמית ליאור ושבי זרעיה – זה ככל הנראה עומד להיות להיט גדול מאוד. מבחינתנו, מדובר בהזדמנות מעולה לשמוע סיפורים מאחורי הקלעים ולראות מה באמת התרחש על במות הקומדיה של סוף המאה הקודמת.

  1. האחיות המוצלחות שלי

הסדרה "האחיות המוצלחות שלי" עלתה לשידור אמנם בשנת 2016, אך בימים אלו היא חוזרת לעונה שלישית. את ההצלחה האמיתית של הסדרה אפשר לקשר לאופן שבו היא מתארת את מערכת היחסים בין שלוש אחיות לאחר נסיעת ההורים שלהן להפלגה ארוכה בעולם, אך בפועל היא גם עוסקת בכל מה שקורה בישראל המודרנית. בנוסף, כותבי הסדרה הם נועה ארנברג וגלית חוגי והבימוי הוא של גורי אלפי, אז לכן הקומדיה היא חלק בלתי נפרד מהמתרחש על המסך.

  1. עיר מקלט

"עיר מקלט" מייצגת את התוכן הרציני ברשימה מבחינת האופן שבו היא עוקבת אחרי מה שקורה עם אוכלוסיית מבקשי המקלט בדרום תל אביב. זו בפועל דרמת מתח של 12 פרקים שמבוססת על ספר רב מכר של ליעד שהם, עם פתיחה מהירה בה צעירה שנרצחת בצפון תל אביב מסבכת תיק חקירה שלכאורה אמור להיות פשוט. בין לבין, הסדרה מראה מה קורה כאשר ארגון פשע משתלט על השכונה וכיצד מתרחשות עסקאות נשק בלתי חוקיות בחסות המדינה.

  1. המנצח

"המנצח" היא סדרה שיש שיגדירו "דרמה מוזיקלית", אך האמת היא שמדובר בתוכן שברירי עם 10 פרקים מעולים. בתחילת הסדרה אנחנו פוגשים את מנצח התזמורת המפורסם נוח גמליאל, שמגולם על ידי ליאור אשכנזי, בזמן שהוא בורח מסיבוב הופעות בינלאומי כדי לחזור לבית ילדותו אחרי 20 שנה. בהמשך, אנחנו גם מגלים את הקשיים שעמם נוח נאלץ להתמודד ואת מצבם הנפשי של אמו הקפדנית ואביו חולה האלצהיימר. הבונוס הוא עיבודים חדשים לשירים ישראליים ישנים והמון סצנות מרגשות.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|