מגדל העמק: רוצים את החיילים הביתה

במרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים בעירייה, משקיעים בחיילים בני המקום העומדים בפני שחרור ועורכים להם סדנאות הכנה לקראת "היציאה לאזרחות" ולכוונם לרכוש השכלה גבוהה ולהתפתח באופן אישי. המטרה שבסופו של דבר יחזרו הצעירים ישתקעו וישתלבו בעיר. צילום דוברות מגדל העמק

לאזרחות בקלילות: סדנת הכנה לקראת השחרור לחיילים ממגדל העמק התקיימה ביוזמת המרכז לפיתוח הון אנושי-צעירים. מטרת ההכנה שכוללת הרצאות בנושאי תעסוקה, השכלה גבוהה, הכשרה מקצועית ופיתוח אישי, היא לכוון את הצעירים באופן נכון לקראת ה"יציאה לאזרחות". במהלך תשע שנות פעילות של המרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים משתתפים מאות חיילים משוחררים ממגדל העמק בסדנאות מסוג זה, שנערכות בשיתוף הרשות, "קרן גרוס", משרד הביטחון, "היחידה להכוונת חיילים משוחררים", חברת "תורן" וצה"ל.

חוזרים הביתה-1
ראש העיר ברדה רוצה את שהחיילים יחזרו להשתקע במגדל העמק

מנהלת המרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים, ליאורה אדרי אמרה: "אנו מכוונים לכך שתהליך השחרור מהצבא של בני העיר יעשה באופן מיטבי וחלק.
הסדנאות נועדו כדי למגר פחדים מ'היום שאחרי' ועל מנת לכוון את הצעירים לרכישת השכלה גבוהה ואיכותית שהיא אחת ממפתחות ההצלחה בחיים", ראש העיר, אלי ברדה, נפגש עם החיילים, סקר בפניהם את תכניות הפיתוח של העיר, השיב על שאלות החיילים בתחומים שונים ואמר: "תתכננו את צעדיכם כך שיובילו אתכם לאקדמיה לרכישת השכלה גבוהה וכמובן לחזור לעיר כדי להשתקע בה, להקים את ביתכם, להשפיע על העיר מבפנים ולהיות חלק מהתפתחותה והצלחתה".

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|