מגדל העמק פתחה אימוניה: "המטרה? פלייאוף העליון"

מגדל העמק פתחה אימוניה עם סגל מצומצם מאוד כשנכון לעכשיו רק 10 שחקנים חתומים. המאמן רפי בוסקילה: "בשבועיים הקרובים נחתים מספר שחקני רכש". התקציב יעמוד על 1.1 מיליון שקלים. החלוץ אמיר אלעלי על הכוונת

הפועל מגדל העמק פתחה אתמול (ד') את אימוניה עם סגל מצומצם מאוד ועם צוות מקצועי חדש/ישן, המאמן רפי בוסקילה ועוזרו מוטי קריספיל. תקציב הקבוצה יהיה כמעט זהה לעונה החולפת ויעמוד על כ-1.1 מיליון.

לאימון הפתיחה הגיעו הרבה מאוד שחקנים צעירים ובעיקר לא מוכרים. נכון לעכשיו 10 שחקנים בלבד חתומים בקבוצה והם מג'די חלאיילה, שלומי אזולאי, פיליפ וולוקובסקי, לידור כהן, יותם כהן, עידן בלסטרה ואסף מלול. אליהם הצטרפו הבלם בני סימנטוב שחוזר מקרית אתא והקשר נדב אברה שהגיע מהפועל עפולה.

בשלב זה כאמור הפאזל של רפי בוסקילה חסר מאוד ועל כן בקבוצה מחפשים להחתים מגן שמאלי, חלוץ בכיר ועוד שניים-שלושה קשרים. שחקן שנמצא על הכוונת של המאמן ואתמול לא הגיע לאימון הוא החלוץ אמיר אלעלי, שכבש בעונה האחרונה 10 שערים במדי עירוני נשר.

המאמן רפי בוסקילה שחוזר למועדון אחרי עונה לא קלה בעירוני טבריה, אמר בבכורה המחודשת שלו על כר הדשא במגדל העמק: "יש התרגשות. כיף להיות כאן. אני מכיר את המקום הזה ואת האגודה הזו די טוב. היו לי כאן ארבע עונות מוצלחות ואני מקווה לשחזר את ההישגים גם בעונה הקרובה". לגבי הסגל שעומד לרשותו אמר המאמן: "כרגע יש פה הרבה שחקנים צעירים שאני בוחן אותם. סביר להניח שבעוד כחודש את רובם אתה לא תראה כאן. בשבועיים הקרובים

אנחנו נצרף עוד איזה שלושה שחקני רכש טובים. אני לא מתפשר. נבחר שחקנים בפינצטה. למדתי לקח מעונה שעברה לא למהר להחתים שחקנים. אני מעדיף שחקן אחד טוב מאשר שניים בינוניים".

הנרי איפרגן, שמתחיל את עונתו השנייה כיו"ר המועדון, דיבר על המטרות: "בניגוד לשנים עברו שהיו כאן שחקני רכש בכירים, השנה החלטנו לתת יותר ביטוי לצעירים. אנחנו רוצים להפוך את הפועל מגדל העמק למקום שנותן במה לשחקנים צעירים. לבוא ולשפוך כסף זה הכי קל. מהניסיון הקצר שיש לי בליגה הזו אני רואה ששחקנים שלא עשו הרבה בכדורגל באים בדרישות מופרזות ואנחנו לא ניתן לזה יד. יחד עם זאת, ברור לנו שנצטרך להביא כמה שחקני רכש בכדי להעמיד קבוצה ראויה. אני מאמין שבסופו של דבר תהיה פה קבוצה טובה ויחד עם רפי בוסקילה נגיע לפלייאוף העליון, כמו שהגענו בשלוש העונות האחרונות".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

נוף הגליל על הפודיום

|