מגדל העמק: "עם סגל כזה נוצץ אי אפשר להנמיך ציפיות"

אחרי פגרה תוססת שכללה כמה החתמות מעניינות (ניקולס פלצ'וק ושלומי חנוכה), במגדל העמק מקווים לעמוד ברף הציפיות ולחזור לצמרת הליגה. אופק מלול: "נעשתה פה מהפכה. יש ציפיות גבוהות. אנחנו מקווים לעמוד במשימה". לידור כהן: "יש סגל מצוין. יהיה קשה מאוד לנצח אותנו העונה" מאת בוריס שולקין ואורי דוד
צילום: אבי רביבו

הפועל מגדל העמק מודל 2018/19, שבמהלך הפגרה תפסה לא מעט כותרות בעקבות מסע הרכש הנוצץ שביצעה, תפתח ביום שישי הבא (14.9) את דרכה בליגה א' צפון עם משחק ביתי מול מועדון ספורט טירה. יש לציין כי צוות ההנהלה והמאמן אלי מזרחי, שהשאיר בעונה החולפת את הקבוצה בליגה דרך משחקי המבחן, בנו סגל מבטיח בתקווה להחזיר את הקבוצה לצמרת הליגה אחרי כמה עונות מבישות במאבקי התחתית. בין היתר הצטרפו במהלך הפגרה השוער מג'די חלאיילה ששב לקדנציה נוספת בקבוצה, המגן דין נאפסו, החלוץ שחר בן ארי, החלוץ לידור באבא, החלוץ ניקולס פלצ'וק, המגן אופק ברזני, הבלם בוטרוס עתמה, הקשר איימן חטיב, והקשר/בלם הבכיר שהגיע מהליגה הלאומית שלומי חנוכה, שמאז הצטרפותו רף הציפיות עלה בצורה משמעותית. כמו כן, השחקנים שנותרו מהעונה החולפת הם: השוער השני שלומי אזולאי, אופק מלול, אסף מלול, לידור כהן, טל בויס, אביב כהן, יותם כהן, רון אדרי, יהודה ז'נו ורם סופר. גורם שמעורה בליגה א' ומעדיף להישאר בעילום שם טוען: "עם סגל כמו שנבנה במגדל העמק אי אפשר להנמיך ציפיות. בחלק הקדמי יש הרבה אופציות למאמן אלי מזרחי, דבר שיכול ליצור בלגן לא בריא בהמשך. בכל מקרה, עם סגל כזה חייבים להיות בצמרת".
היו"ר החדש אלי אלפסי, שהביא עימו משב רוח מרענן למועדון, טוען כי תקציב הקבוצה עומד על סדר גודל של פחות מ-1.1 מיליון שקלים, אבל גורמים יודעי דבר מעריכים כי המספרים, לכאורה, צפויים להיות גבוהים יותר לאור הבאתם של שחקנים בכירים כדוגמת שלומי חנוכה. כך או כך, מסביב לקבוצה שוררת אווירה אופטימית וכל בר דעת מבין כי פחות מפלייאוף עליון זה יחשב כישלון גדול. "תמיד יש את הפרפרים בבטן לקראת כל פתיחת עונה. אני מתרגש לפתוח עונה נוספת בקבוצה שמזמן הפכה להיות הבית שלי", אומר הקפטן אופק מלול שמשחק במועדון מאז 2010 ואף עלה עימה בעונת 2011/2012 מליגה ב'. "בקיץ נעשתה כאן מהפכה. אלי מזרחי ומוטי קריספיל בנו סגל איכותי. חתמו פה שחקנים בכירים שהגיעו הרבה בזכות יו"ר הקבוצה אלי אלפסי, שעושה כאן דברים נפלאים". לגבי רף הצפיות, הוסיף מלול בטון דיפלומטי: "אי אפשר לדעת היכן נסיים, בטח שלא לפי משחקי אימון. אבל אני מאמין שנעשה עונה טובה, כי  יש כאן מרקם חברתי מצוין ושחקנים טובים שהוכיחו את עצמם. הציפיות הן פלייאוף עליון. אנחנו מקווים לעמוד במשימה".

 אופק מלול. מחכה לפתיחת העונה
אופק מלול. מחכה לפתיחת העונה

החלוץ המקומי לידור כהן, שכבש 33 שערים במהלך 5 העונות שבהן שיחק במדי הקבוצה, נשמע נרגש לקראת פתיחת הליגה: "באופן טבעי כל תחילת עונה יש התרגשות גדולה וכבר מחכים למשחק הראשון. עשינו הכנה טובה, עבדנו קשה ואנחנו מוכנים בכל הכוח. הציפיות להיות בחלק העליון של הטבלה. יש סגל מצוין. יהיה קשה מאוד לנצח את מגדל העמק העונה. מבחינה אישית, אני מקווה לעזור לקבוצה בכמה שיותר שערים ובישולים ולהגשים את המטרות". המאמן אלי מזרחי הוסיף ואמר: "אני מאמין שעשינו הכנה טובה מאוד, הקבוצה מתגבשת בכל משחק הכנה ובכל אימון. יש לנו סגל שחקנים טוב שאמור להצעיד אותנו למרכז טבלה ומעלה".

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|