מגדל העמק: עלייה בזכייה ב'קולות הקוראים' שמגישה הרשות

על פי הנתונים, בשנת 2016 הגישה הרשות המקומית 57 קולות קוראים למשרדי ההמשלה השונים

בעיריית מגדל העמק יכולים להיות מרוצים ממגמת העלייה של הגשת ה'קולות קוראים' למשרדי הממשלה השונים בשנתיים האחרונות משנת 2016 ועוד שנת 2018. על פי הנתונים, בשנת 2016 הגישה הרשות המקומית 57 קולות קוראים למשרדי ההמשלה השונים, שנה לאחר מכן, ב-2017, נרשמה עלייה ל-114 הגשות ובשנת 2018 קפץ המספר ל-140 הגשות של 'קולות קוראים' שהכניסו לעיר מאות אלפי שקלים נוספים לפרויקטים, מיזמים ותכניות שונות.

בין 'הקולות' שהוגשו השנה ואושרו אפשר לציין תקציבים לתכניות עבור אזרחים וותיקים, שדרוג 'מרכז יום לקשיש' ובניית יחידה לתשושי נפש (רווחה), מנהיגות עולה למנהיגות חברתית (קליטה), פסטיבלים ואירועי תרבות (מתנ"ס), מלגות מנהיגות לסטודנטים (מרכז צעירים) מרחבי למידה, סל מדע, גן עתידי, תרבות ואמנות (חינוך), הקמת מוקד לרפואה דחופה (בריאות) ועוד.

ראש העיר אלי ברדה מינה את איילה זלצר עוזרת ראש העיר והאחראית על פניות הציבור לטפל בנושא ולהטמיע נוהל טיפול והקמת רשת רפרנטים באגפים ובמחלקות השונות ברשות כדי שיהיו אמונים על איתור ה'קולות' הרלוונטיים לאגף שלהם ולפעול על פי הנוהל החדש שנכתב.  איילה זלצר סיפרה: "המערך שנבנה לא רק מבקש לאתר את הקולות הקוראים המפורסמים על ידי משרדי הממשלה אלא גם מבקש לאתר 'קולות' איכותיים ובניית מערך בקרה שיסייעו לקידום פרויקטים לטובת התושבים בתחומים רבים ומגוונים".