במגדל העמק נותנים כבוד לותיקים

מתנדבי "איחוד הצלה" בשיתוף עיריית מגדל העמק ייצאו בקרוב במיזם חדש- "תן כבוד" במסגרתו "יאמץ" כל מתנדב זוג קשישים מהעיר וייפגש איתם לפחות אחת לשבוע.

כולנו מכירים את מילות השיר "אל תשליכני לעת זיקנה" אבל במגדל העמק מתרגמים את מילות השיר הלכה למעשה. מיזם חדש ומבורך של מתנדבי איחוד והצלה מרחב גלבוע שבסיסם במגדל העמק בשיתוף עיריית מגדל העמק יחלו בקרוב במיזם ששמו "תן כבוד" ומטרתו "אימוץ" קשישי העיר.
במסגרת התכנית, כל כונן ילווה קשיש או זוג קשישים תושבי העיר, יגיע אחת לשבוע לבית הקשישים, יארח להם לחברה וישוחח עמם, ייקח מדדים רפואיים שיועברו ישירות לרופא המשפחה, וכל זאת ללא כל תמורה מלבד הסיפוק של הנתינה וההתנדבות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על השקת המיזם הודיעו ראשי ארגון "איחוד והצלה" במהלך ערב גיבוש למתנדבים שהתקיים במגדל העמק במעמד מ"מ ראש העיר מגדל העמק סרגיי אוקלנדר, סגן ראש העיר נחום אסולין, רב העיר מגדל העמק אברהם מנחם, רבה העיר נצרת עילית הרב ישעיהו הרצל, יו"ר ארגון "איחוד והצלה" זאב קשש, מנכ״ל הארגון משה טטלבאום ויו"ר הסניף במגדל העמק ומנכ"ל מוסדות מגדל אור מוטי הייזלר שאמר: "מתנדבי הארגון, עושים לילות כימים, בימי חול ובשבתות, בחום ובקור על מנת להציל חיים.
זה המקום להכריז על השקת פרוייקט "תן כבוד" – לטובת קשישי מגדל העמק והאזור. כמו כן הוסיף הייזלר בדבריו לנוכחים כי בקרוב יפתח קורס חובשים נוסף, בהיקף של כ- 144 שעות על מנת להרחיב את מעגל המתנדבים במרחב גלבוע.

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|