מגדל העמק: משפצים את הבית, מחזקים את המשפחה

עיריית מגדל העמק מקדמת בימים אלו הסכם שיתוף פעולה עם עמותת "תנופה בקהילה" המעניקה טיפול המשלב בין שיפוץ הבית לחיזוק המשפחה

עיריית מגדל העמק ממשיכה לקדם שיתופי פעולה וליזום פרויקטים מרגשים לאוכלוסיות מוחלשות. בימים אלה מקדמת הרשות בברכת ראש העיר אלי ברדה ובאמצעות האגף לשירותים חברתיים תכנית חדשה כחלק מפיתוח שירותים עבור משפחות הנמצאות במצוקה כלכלית. במפגש שהתקיים השבוע בלשכתו של ברדה, בהשתתפות מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, מנכ"ל עמותת "תנופה בקהילה" גבי נחמני ומנהל העבודה של העמותה ירון ארד, מנהל האגף לשירותים חברתיים מומי בן סימון, שי פורמן מאגף הנדסה, אהובה גובני חגי מנהלת מדור קהילה ואילנה פרץ עייש מנהלת היחידה להתנדבות, ציינו נציגי עמותת 'תנופה בקהילה' כי התכנית מציעה מענה למצוקה של משפחות ברחבי הארץ המתגוררות בבתים מוזנחים, בתנאי דיור קשים וללא תשתיות על ידי תיקונים ושיפוצים בבתי נזקקים, החל מתיקוני נזילות גג ועובש בקירות ועד להחלפת מטבחים שבורים, מערכת חשמל מסוכנת, מערכות אינסטלציה, צביעה ועוד.

במסגרת התוכנית, ישופצו מדי שנה כ- 50 דירות בהשתתפות סמלית של המשפחות ובמימון של העירייה. כמו כן, יגויסו שני אנשי מקצוע אשר יוכשרו על ידי העמותה והם אלו שישפצו את הדירות כולל כל החומרים הנדרשים. המשפחות שייהנו מהתוכנית יופנו על ידי אגף הרווחה כחלק מתוכנית התערבות טיפולית הוליסטית של עו"ס המשפחה. מאגף הרווחה נמסר כי הענקת קורת גג ראויה ומכבדת, לצד הטיפול האישי בבעיות הסוציאליות משפרת את איכות חייהן של המשפחות, משיבה להן את תחושת הכבוד והתקווה ופותחת עבורן  צוהר להתחלות חדשות.

ראש העיר אלי ברדה אמר: "זהו שירות נוסף ברצף השירותים שאנחנו מעניקים לאוכלוסיות מוחלשות ואנו מקדמים בברכה את התוכנית, ומקצים משאבים רבים לטובת התוכנית ולרווחת התושבים".