מגדל העמק: מקום שלישי בתחרות הארצית "השכונה שלי"

משרד הבינוי והשיכון קיים תחרות צילום של שכונות בעשר ערים שונות בארץ במטרה לעודד שייכות ומעורבות של התושבים. אודליה גולדמן ממגדל העמק צילמה את שכונת הילדות שלה ברחוב "הנשיאים" וזכתה במקום השלישי ובחביבת הקהל. דוברות עיריית מגדל העמק

הישג נאה למגדל העמק בתחרות צילום ארצית: תושבת העיר, אודליה גולדמן, זכתה במקום השלישי בתחרות צילום שקיים והפיק משרד הבינוי והשיכון בעשר ערים שונות בארץ וביניהם השכונה המערבית מגדל העמק.
במסגרת התחרות התבקשו המתמודדים לצלם תמונה שמעבירה את האווירה, הרגעים, המראות, האנשים והקשר האישי שלהם לשכונת מגוריהם ולעלות לעמוד התחרות בפייסבוק. במשרד הבינוי הסבירו כי מטרת התחרות לעודד את תחושת השייכות ולקדם את המעורבות של התושבים לסביבת מגוריהם, תוך מתן ביטוי אמנותי בקרב התושבים שיאפשרו הצצה לחייהם, למראות ולאנשי השכונות השונות.

ראש העיר ואודליה גולדמן הצלמת הזוכה
ראש העיר ואודליה גולדמן הצלמת הזוכה

גולדמן, ראתה את הפרסום של התחרות ומיד צילמה תמונה של הספסל האהוב עליה בשכונה בה גדלה. את התמונה העלתה לעמוד התחרות ולצידה כתבה: "השכונה שלי היא ארץ ישראל הקטנה. פה שוכנים כל קיבוץ הגלויות. בילדותי הייתי ילדה סקרנית ושנשות השכונה המבוגרות היו יושבות על הספסל אני הייתי יושבת מולן בישיבה מזרחית ומלקטת מכל אחת מידע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שמעתי סיפורים על השואה, על העושר במרוקו, על רדיפת היהודים בעיראק, על ילדי תימן החטופים.. הכל ידעתי. הספסל הזה עושה לי תמיד טוב שאני עבורת לידו כי הוא מזכיר לי ימים תמימים ומלאי סקרנות. כולם יודעים שזה הספסל של אודליה".
עד המהרה הצליחה התמונה שלה לקטוף מאות "לייקים" ולסיים במקום השלישי הארצי ובנוסף לזכות בתואר המכובד "חביבת הקהל". השבוע נפגש ראש העיר אלי ברדה עם גולדמן ובירך אותה על ההישג. גולדמן הודתה לו ואמרה: "עלה לי רעיון לצלם את הספסל שלי ואת הבניין ברקע. היה לי חשוב לייצג את העיר שלי בצורה הכי יפה".

 

 

 

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|