מגדל העמק: כ-850,000 שקלים מלגות לסטודנטים

עיריית מגדל העמק קיימה את הטקס השנתי המסורתי לחלוקת מלגות במסגרתו חולקו בסה"כ ל-253 סטודנטים הנהנים מכ-3.5 מיליון שקלים מכול סוג המלגות שחולקו

בטקס חלוקת המלגות השנתי המסורתי של מגדל העמק שהתקיים ביום שישי האחרון חילקה הרשות מלגות לימודים ל-253 סטודנטים מבני העיר. בטקס אותו הנחו ליהי נגר סטודנטית ללימודי אדריכלות באוניברסיטת אריאל ונתנאל אפק בוגר תואר שני בחינוך, נשא דברים ובירך בשם הסטודנטים סיימון שוורץ סטודנט להנדסת חשמל ופיזיקה בטכניון, להקת הנוער הייצוגית הנעימה משיריה ובטקס השתתפו ראש העיר אלי ברדה, סגן ראש העיר דורון אלחרר, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, מנהלת המרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים ליאורה אדרי, רכזת השכלה גבוהה עו"ד פאולה קנסטופלוסקי ביטון, צוות המרכז לפיתוח הון אנושי-צעירים והסטודנטים מקבלי המלגות.
במגדל העמק לומדים כיום 577 סטודנטים, מתוכם קיבלו מלגה עירונית 253 סטודנטים זכאים מלגות של הרשות, עוד כ-60 קיבלו לפני כחודש מלגות פר"ח רשותי מוגדלות בסך 10,000 שקלים לסטודנט והיתר מקבלים מלגות של שנה א' ללימודים ו/או מגורים בפריפריה וכן מקבלי מלגות גדולות אחרות שמציע המרכז לפיתוח הון אנושי-צעירים כגון "אימפקט", "עתידים", "שגרירי רוטשילד", "נטועים", "אית"ן" כפר הסטודנטים ועוד.

רכזת השכלה גבוהה עו"ד פאולה קנסטופלוסקי ביטון אמרה: "כאחראית התחום שחובה את הטקס בפעם הראשונה אני חייבת לומר כי היה מרגש לפגוש את כל הסטודנטים שהם העוצמה האנושית והאיכותית של מגדל העמק, לאחל להם הצלחה ולהעניק להם מלגה אני גאה לעבוד במרכז שרואה את הסטודנטים כמשאב וכח אנושי חשוב ושמחה שחזרתי הביתה למגדל העמק להקים כאן את ביתי וללוות צעירים וסטודנטים תושבי העיר שלי".

ראש העיר אלי ברדה: "מרגש היה לפגוש נבחרת מעצימה של בוגרי ובוגרות מערכת החינוך שמייצגים את מגדל העמק בכבוד ובגאווה באקדמיה. התרגשתי לשמוע את סיימון שוורץ נציג הסטודנטים ואת המנחים ליהי נגר ונתנאל אפק שהטיבו לתאר את מחויבות הרשות למערכת החינוך ולהשכלה הגבוהה ואת הכרת הטוב והערכת הסטודנטים מחד ואת מחויבותם לשוב לעיר ולהשתקע בה מאידך. יישר כח לצוות מרכז הון אנושי צעירים על הכוונה, לווי ותמיכה בכח האקדמי האיכותי שלנו".