מגדל העמק: "ההפסד לטירה? שוד לאור היום"

הקבוצה הנוצצת של אלי מזרחי, שפתחה את העונה עם הפסד לא צפוי לטירה 0:1, תשחק היום מול הרצליה. בוטרוס צפוי לפתוח במקום טל בויס הפצוע. מו"מ עם החלוץ פאיק מחמיד: "אנחנו זקוקים לגולר". צילום: אבי רביבו

מעידה במחזור הפתיחה: הפועל מגדל העמק המתחדשת שבמהלך הקיץ ביצע מסע רכש נוצץ שהעלה את רף הציפיות בצורה רצינית, פתחה את העונה עם הפסד לא צפוי מול מ.ס טירה 0:1. במגדל העמק לקחו את ההפסד קשה, במיוחד נוכח העובדה שגילו עדיפות ברורה לאורך רוב המשחק. "זה היה שוד לאור היום. אנחנו היינו הרבה יותר טובים מטירה. לא הגיע להם לנצח בשום אופן. בסך הכל שיחקנו טוב, אבל בכדורגל לא תמיד הקבוצה העדיפה מנצחת וזה מה שקרה פה", אמר שחקן ממגדל העמק בטון מתוסכל.
בעניין אחר, במגדל העמק מודעים לעובדה שיש בסגל לא מעט שחקני התקפה, אך רובם שחקני כנף שלא ממש מספקים מספרים. על כן, במהלך השבוע ניהלו מגעים עם החלוץ פאיק מחמיד, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ובהמשך ביקש שחרור ועבר לאסי גלבוע. "אנחנו זקוקים לשחקן גולר שיכול לספק מספרים", אמרו במגדל העמק.
הקבוצה תשחק היום (ו') מול הרצליה. טל בויס שנפצע במשחק האחרון מול טירה צפוי להיעדר ומי שיחליף אותו בהגנה הוא בוטרוס עתמה.