מגדל העמק: אלי אלפסי מונה ליו"ר

אלי אלפסי, מחליף בתפקיד את יוסי פורטל(מחזיק תיק הספורט בעירייה) שמונה באמצע עונה שעברה כיו"ר זמני

אחרי עונה קשה במיוחד שכמעט הסתיימה בירידה לליגה ב', בהפועל מגדל העמק מתחילים לעבוד באופן רשמי על ההכנות לקראת העונה הבאה.
ההחלטה הראשונה שהתקבלה היא מינויו של יו"ר חדש לקבוצה, אלי אלפסי, שיחליף בתפקיד את יוסי פורטל. כידוע, באמצע העונה שעברה פורטל (מחזיק תיק הספורט בעירייה) נקרא לדגל על ידי ראש העיר אלי ברדה והסכים לשמש כיושב ראש זמני עד לסיום העונה.
במגדל העמק מספרים כי היו לא מעט מועמדים לתפקיד, אולם בסופו של דבר התקבלה החלטה משותפת יחד עם ראש העיר ומנכ״ל העירייה למנות את אלי אלפסי לתפקיד יו"ר המועדון.
יש לציין כי עולם הכדורגל לא זר לאלפסי שלפני כעשור שימש כמנכ"ל בשכר בהפועל נצרת עילית. "אני בטוח שהניסיון של אלי יביא את מגדל העמק למקומות גבוהים בדרך להצלחה", אומר יוסי פורטל, "אני חוזר לשמש כמחזיק תיק הספורט בעירייה. אמשיך ללוות את הקבוצה ולתמוך כפי שעשיתי עד היום".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מינויים נוספים במועדון נוספים לעונת 2018/19: אלי מזרחי ישמש כמאמן הקבוצה וזאת לאחר שהשאיר את המועדון בליגה. המטרה שהוצבה למזרחי הוא העפלה לפלייאוף עליון.
קרדיט על השארת הקבוצה בליגה א' קיבל גם עוזרו של מזרחי עונה שעברה, שמונה גם להעונה- מוטי קריספיל,שהיה חלק מצוות שהשאיר את הקבוצה בעונה האחרונה
ממועדון מגדל העמק נמסר כי החל מיום שני בשבוע הקרוב, יערכו פגישות עבודה עם הצוות המקצועי, ויתחילו לעבוד על החתמת שחקנים .