מגדל העמק/יזרעאל מערערת על ההפסד להוד"ש: "נעשה לנו עוול"

הפועל מגדל העמק/יזרעאל, שנועלת את טבלת הליגה הלאומית, פנתה לאיגוד הכדורסל בטענה כי ברבע הראשון במשחק מול הוד השרון (נערך בתאריך ה-6.3), שהסתיים בהפסד 91:90, הוספו לקבוצה היריבה 2 נקודות בטעות, ולכן דורשים לבטל את תוצאת המשחק. נתן בן חיים: "אנחנו דורשים משחק חוזר"

פנייה לא שגרתית לאיגוד הכדורסל: הפועל מגדל העמק/יזרעאל שנלחמת על חייה בליגה הלאומית פנתה השבוע לאיגוד הכדורסל וביקשה לבדוק האם במהלך המשחק מול מכבי הוד השרון שנערך ב-6.3, הוספו לשרוניים שתי נקודות מיותרות במהלך הרבע הראשון. להזכירכם, אותו משחק הסתיים בהפסד דרמטי של מגדל העמק/יזרעאל בנקודה בלבד, 91:90. ולכן, במגדל העמק מצפים שבאיגוד יבדקו האם ניתן לעשות משהו על מנת לתקן את העוול שענשה להם.
יו"ר הקבוצה נתן בן חיים אמר השבוע בראיון לעיתון "חדש בעמק": "הדבר גם נראה בבירור בסרטון המשחק. אנחנו מקווים מאוד שבאיגוד יתייחסו בכובד ראש לפנייה שלנו ויתקנו את העוול שנגרם לנו במשחק. היינו מצפים שיהיה משחק חוזר שהתוצאה תיקבע במגרש ולא על הנייר".
בתוך כך, אנשי הסטטיסטיקה פנו להנהלת המועדון והתברר שבמהלך המשחק במחזור ה-21 בליגה  מול הקבוצה של חנן הירשוביץ שגו אנשי המזכירות והוסיפו שתי נקודות להוד השרון במהלך הרבע הראשון ללא כל סיבה.
הקבוצה המאוחדת בראשותו של ניר קפלן נועלת את טבלת הליגה עם מאזן של 16:6. במחזור האחרון היא ניצחה באופן מפתיע 95:83 את הפועל ב"ש וכעת היא מקווה גם לצאת נשכרת מהפרשה הזו בתקווה

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|