מבצע פסח: קרוב ל-1000 חבילות מזון חולקו לאוכלסיות מוחלשות וניצולי שואה בעפולה

"אני שמח מאוד לקחת חלק במבצע כל כך מרגש", אמר השבוע איתי כהן, "זו תחושה מספקת לדעת שאתה עוזר לציבור רחב לחגוג את פסח בכבוד, עם חיוך ותחושת שייכות וקהילתיות

בשבוע האחרון, במבצע מוקפד ומרשים חולקו בעפולה קרוב ל-1000 חבילות מזון לפסח. החבילות ובהן מצוץ, יין, שימורים ושלל מוצרים יבשים חולקו למשפחות מאוכלוסיות מוחלשות וכן לניצולי שואה. את המבצע הוביל האגף לשירותים חברתיים בעיר יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הרווחה איתי כהן וחברת מועצת העיר קרן אלקריף. המשטחים ובהם החבילות שנתרמו על ידי הרב עזריאל ארמה שעומד בראש עמותת "חסד עולם- ברכת מרגלית" בשלומי, רוכזו בהיכל הספורט העירוני. משם, מתנדבים רבים, בהם עובדי עירייה, החלו בחלוקת החבילות לעפולה ולשכונות גבעת המורה ועפולה עלית.

"אני שמח מאוד לקחת חלק במבצע כל כך מרגש", אמר השבוע איתי כהן, "זו תחושה מספקת לדעת שאתה עוזר לציבור רחב לחגוג את פסח בכבוד, עם חיוך ותחושת שייכות וקהילתיות. הקפדנו גם לא לקיים חלוקה מרוכזת של החבילות, אלא להגיע עם החבילות עד לפתח ביתן של המשפחות, בכדי לשמור על פרטיותן. אני חייב לציין את התמיכה של ראש העיר אבי אלקבץ לטובת המבצע הזה וכן את העזרה של חברת המועצה קרן אלקריף והמתנדבים".