מאמן רביעי בבית שאן, שנמצאת בדרך לליגה ב'

שלום לוי עזב את בית שאן המרוסקת, שנראית בדרך הבטוחה לליגה ב' (מקום 15). ובינתיים קובי דנינו ואורן פלאש קיבלו את שרביט האימון ומנסים להרים את המורל תוך שימוש בסרט "בית שאן: סרט מלחמה". השחקנים עדיין לא קיבלו שכר בגלל שהמועדון לא קיבל אישור על 'ניהול תקין'

אם לא יקרה איזשהו נס או שתהיה תפנית חדה בתוצאות, הפועל בית שאן עלולה למצוא את עצמה בסיום העונה הנוכחית בליגה ב'.
הקבוצה הפסידה במחזור האחרון 1:3 לטירה ושקעה עוד יותר בתחתית (מקום 15 בטבלה עם 12 נקודות בלבד). ואם זה לא מספיק, אז מיד לאחר ההפסד המאמן שלום לוי הודיע על התפטרותו, והפך למאמן השלישי שעוזב העונה את הקבוצה.
לעת עתה המצב המנטאלי של השחקנים ברצפה, וגם האופטימיים שבהם מתחילים לאבד תקווה בהדרגה: "לצערי כרגע המצב הוא בכי רע, ונראה שלא יהיה מנוס אלא לפרק את המועדון ולבנות הכל מחדש".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתוך כל הכאוס הזה עדיין לא ברור מי בדיוק מנהל את המועדון ומי מושך בחוטים. כידוע המנכ"ל אורן מנחם, שעבד בקבוצה בהתנדבות מלאה, הודיע לא מכבר על עזיבתו בעקבות כניסתם לתפקיד של קבוצת הרכישה. מאז, כך סבורים שחקנים במועדון, אין לקבוצה אבא ואמא.
ובינתיים מי שהסכים לקבל את הנדוניה הבעייתית בבית שאן הם קובי דנינו ואורן פלאש, שמונו לצוות המקצועי במועדון. וזאת לאחר שקיבלו פנייה אישית מהשוער מאיר כהן. השניים, אגב, מבינים שהם עומדים בפני אתגר רציני מאוד, ולכן ביקשו דבר ראשון להשתמש בסרט התיעודי "בית שאן: סרט מלחמה" בניסיון להרים את המורל בקרב השחקנים. האם זה יעזור? ימים יגידו.
בתוך כך, השחקנים עדיין לא קיבלו שכר בגלל שהמועדון טרם קיבל אישור על ניהול תקין מרשם העמותות, דבר שמעכב את העברת התקציבים מצד העירייה.