מאיר כהן: "אני פורש, אבל לא נפרד מעולם הכדורגל"

השוער העפולאי הוותיק הודיע על פרישה רשמית בגיל 46: "קשה לסכם תקופה כה ארוכה במספר מילים. אני חושב שכספורטאי, מימשתי את יכולותיי והגעתי לכל היעדים שהצבתי לעצמי. כולי תקווה כי אוכל לתרום מניסיוני ולהשתלב במקומות הנכונים שיידעו לנצל את הידע, היכולת והניסיון שלי". צילום: ארכיון

"ברגשות מעורבים ובלב כבד בגיל 46 אחרי 30 שנות קריירה ו-800 הופעות ליגה שלי על כר הדשא אני מודיע היום על פרישתי מכדורגל. הן בהיבט האישי והמשפחתי והן בהיבט המקצועי אני מרגיש שהגיע הזמן לפרוש", כך הודיע מאיר כהן העפולאי, אחד השוערים המוערכים בכדורגל הישראלי, שהחליט לתלות את הכפפות באופן רשמי אחרי קריירה מרשימה.
"כל ספורטאי באשר הוא, יודע שהיום הזה נמצא באופק ויגיע מתישהו", המשיך מאיר כהן והוסיף: "קשה לסכם תקופה כה ארוכה במספר מילים. אני חושב שכספורטאי, מימשתי את יכולותיי, הגעתי לכל היעדים שהצבתי לעצמי מעת לעת, וחשוב מכל, נהניתי מהדרך הארוכה ומהאתגרים שהופיעו במהלכה. הייתה לי הזכות והעונג לשחק בליגה הבכירה וכן בליגה הלאומית, ללמוד, להפנים, להתמודד ולהצליח. אין לי כל ספק שלולא תמיכת אשתי וילדיי, הישגים אלה לא היו קיימים".
השוער המנוסה ששיחק בשנים האחרונות בעפולה, כפר כנא, אסי גלבוע ובית שאן הוסיף: "אני רוצה להודות מקרב לב לבעלי הקבוצות, למאמני הקבוצות שליוו אותי כל השנים, שהאמינו בי וזימנו אותי לעמוד בשערה של הקבוצות, זו ההזדמנות להודות לדורות שלמים של שחקנים שהייתה לי הזכות והכבוד להתאמן ולשחק לצידם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אני רוצה להודות לאוהדים הנאמנים והתומכים, לאנשי התקשורת, להורי היקרים שמגיל צעיר ליוו אותי מתחנה אחת לשנייה ולכל אורך הדרך האמינו בי עודדו ותמכו, למשפחתי היקרה, ומעבר לכל- לאשתי האחת והיחידה על התמיכה הבלתי מתפשרת ועל ההקרבה הענקית והעידוד במשך כל שנות ללא ספק, הכדורגל הנו פרק משמעותי וחשוב בחיי שעיצב אותי כאדם וכספורטאי. הכדורגל העניק לי כל כך הרבה רגעים גדולים ומאושרים וכל אלו מסמנים משהו עבורי. בכל משחק ובכל אימון עשיתי את המיטב שיכולתי. לאחר קריירה רבת שנים עם חוויות בלתי נשכחות אני מקווה שאנשים יזכרו אותי לא רק כשוער כדורגל אלה כאדם".
כהן סיכם ואמר לגבי תוכניותיו בעתיד: "זהו אינו סוף פסוק מבחינתי. אני לא נפרד מעולם הכדורגל ועולם הכדורגל לא נפרד ממני. כולי תקווה כי אוכל לתרום מניסיוני ולהשתלב במקומות הנכונים שיידעו לנצל את הידע, היכולת והניסיון שלי בתחום האימון".